• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhoging gesprekstarieven per 01-09-2009

  • Onderwerp starter JackTheRipper
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En bellen naar het buitenland? Zonder call collect, gewoon iemand bellen dus, dat zie ik er niet bij staan.
Daar gebruik ik nu overigens voip voor, via Ziggo of de aanbieder in de USA zit er te veel vertraging in.
 
Je moet heel goed kijken, maar alles wordt ietsjes duurder.

Neem b.v bellen naar mobiel. Het startarief wordt 6 ct. hoger en het bellen zelf gaat naar mobiel met 1 ct omhoog.
Ook naar vaste nummers gaat het tarief met 0.5 of 1 ct omhoog. Het starttarief stijgt ook met 3 of 6 ct.
Alleen voor alles-in-1 klanten veranderd er vrij weinig voor naar vast bellen. Alleen bellen naar mobiel wordt iets duurder.

Even goed lezen !!
het starttarief wordt 0,6 ct duurder en géén 6 ct
was € 0,049 en wordt € 0,055

en die andere berekeningen van je kloppen ook geen hol van.

Even goed kijken hoe de DECIMALEN achter de KOMMA staan :no:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En bellen naar het buitenland? Zonder call collect, gewoon iemand bellen dus, dat zie ik er niet bij staan.
Moet je even op de site van Ziggo kijken. Daar is een dropdown menu met de kosten naar elk land toe.
 
Gewoon bellen met voipbuster.
Kost 12.50 incl btw krijg je 90 freedays
Daarna betaal je de normale lage tarieven.
Zeker handig als je ook naar het buitenland belt.
Fritzbox regelt nu dat ik een jaar lang gratis bel. Helaas kost duitsland 0,01 €
 
Zal de tariefsverhoging net als de snelheidsverhoging ook twee maanden duren om in te voeren... vast niet! :wink:

gr, PAdB
 
Het zal me niet in dank worden afgenomen, maar ik vind al die ophef over een paar centen beetje overdreven.
Heb heel veel problemen met Ziggo gehad, technisch en administratief, maar over prijs/kwaliteit verhouding hebben we er niet te klagen als alles naar behoren werkt.
We smijten met geld bij diverse gelegenheden, en maken ons druk over 0.6 cent verhoging.Kom op zeg.
Maar, dit is mijn mening.
 
Tja, de verhoging is een feit. Mij bekruipt het gevoel dat zo indirect toch wat kosten moet gaan dekken van de snelheidsverhoging.

De trekker is de internetsnelheid voor nieuwe klanten. De kosten voor telefonie ontdek je pas later als je de producten eens naleest.

Het zal door mijn beperkte inzicht komen, maar ik begrijp niet dat voip toch nog zo relatief duur kan zijn. Vooral het starttarief vind ik een melkkoe van alle aanbieders.
 
Ja goed het is dan op het eerste oog niet veel maar als ze dit ieder jaar doen
dan kan het best oplopen.
Ik denk dat je over 5 jaar eens moet kijken wat in totaal aan % is verhoogd,
tevens denk ik dat Ziggo niet de luxe heeft om meer te gaan verhogen want
er is nog veel mis zowel in de kwaliteit als service al zijn de mensen bij Ziggo
die echt hun best doen maar worden op 1 of andere wijze gewoon tegengewerkt door mensen van bovenaf die het waarschijnlijk beter weten :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan