• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software update beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
HD

Zojuist de update geinstalleerd. Eerste indruk, alles werkt goed.
Alleen Eurosport HD levert nu problemen. Blokken in beeld !!
Voorheen zette ik hem handmatig op 1080i, gaat nu automatisch via instelling ORIG. :sad:
 
Voorheen zette ik hem handmatig op 1080i, gaat nu automatisch via instelling ORIG. :sad:

Wat je vroeger kon kun je nog altijd, ik snap je probleem niet. Zet hem dan niet op ORIG en zet hem op de stand welke je normaal ook gebruikte.
 
Wat je vroeger kon kun je nog altijd, ik snap je probleem niet. Zet hem dan niet op ORIG en zet hem op de stand welke je normaal ook gebruikte.
Vroeger stond hij handmatig op 1080i,
nu staat hij via ORIG op 1080i.
Dus de zelfde definitie, hier is dus iets anders aan de hand.
Dat is mijn probleem.
 
zoals theunissen aangeeft zijn deze opties beschikbaar. wat mij opvalt is dat indien de mode op "orginal" staat de menu opties en infobalk op het scherm. beduidend minder schrep zijn dan indien ik de instelling op 720p laat staan. zijn er meer mensen die dit ervaren? of kan dit liggen aan de TV (pan pz85). aspect verhoudingen staan op zowel tv als decorder gelijk.
 
Vroeger stond hij handmatig op 1080i,
nu staat hij via ORIG op 1080i.
Dus de zelfde definitie, hier is dus iets anders aan de hand.
Dat is mijn probleem.

Je kunt hem toch gewoon weer op 1080i-handmatig zetten als je dat wilt?
 
zoals theunissen aangeeft zijn deze opties beschikbaar. wat mij opvalt is dat indien de mode op "orginal" staat de menu opties en infobalk op het scherm. beduidend minder schrep zijn dan indien ik de instelling op 720p laat staan. zijn er meer mensen die dit ervaren? of kan dit liggen aan de TV (pan pz85). aspect verhoudingen staan op zowel tv als decorder gelijk.

Klopt, dat zie ik ook duidelijk op mijn TV (Sony). Laat hem lekker op 720p staan (TV is HD Ready, vandaar deze modus gekozen).
 
origineel kiezen voor HDMI?

Hallo,
Wat word er bedoeld met origineel kiezen voor HDMI???

GR. Ruiter:cool:
 
Hallo,
Wat word er bedoeld met origineel kiezen voor HDMI???

GR. Ruiter:cool:

Naast de resolutie van 576i,576p,720p en 1080i kun je nu ook kiezen voor original deze stand kiest zelf de juiste resolutie. Bij SD 576P en HD 1080i vooral bij sd ziet 576p er beter uit dan 720p omdat het beeld niet meer word omgezet naar een hd resolutie. Voorheen moest je dat handmatig doen. sinds de update doet je tv het nu automatisch.
 
Je kunt hem toch gewoon weer op 1080i-handmatig zetten als je dat wilt?
De ontvangst van Eurosport HD was voor de update feilloos, ik stelde hem handmatig in op 1080i.
Nu ,na de update, is de ontvangst zeer slecht, steeds blokken in beeld.
Of ik hem nu handmatig op 1080i zet of op Original.
Original schakelt hem ook op 1080i.
Dus de resolutie-instellingen voor en na de update zijn precies hetzelfde.
Hier is duidelijk wat anders aan de hand.
 
update binnen

In Zeist is de update ook beschikbaar

mvg

tighar:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan