• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Haperingen in zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier in Zwolle zijn de haperingen op de Discovery kanalen weer terug :(
 
Ook hier haperingen om de ongeveer 20 seconden. Het betreft de Discovery zenders Science, Civilisation en Travel. Ontvangst via de Humax Fox. Signaalsterkte 48%, kwaliteit 100% en Ber 0.
 
Hier(Sittard) ook op frequentie. 380.000, Discovery Channel/Science/World/Travel & Living elke 10 seconden een korte freeze.
Op Travel Channel die op dezelfde frequentie zit is doet het probleem zich niet voor.
Het probleem doet zich blijkbaar alleen bij de Humax voor, net zoals de vorige keer.:roll:

Laatst toen dit probleem zich voordeed werd het snel opgelost! diezelfde dag nog als ik me niet vergis.
 
Inderdaad, sinds gisteren haperingen op Dicovery Channel.
Probleem bestaat ook nu nog.

Vr. gr.
Internetter.


Zie jullie op dit moment de problemen in de discovery zenders nog?

Volgens mij zijn de problemen voorbij. Heb op dit moment geen Humax fox aangesloten dus kan het niet direct controlleren. Graag even jullie input.
 
helaas problemen zijn niet verdwenen op discovery kanalen, heb net gecheckt.
 
Hier in Noord-Brabant heb ik het probleem in ieder geval nog altijd met mijn Philips SD en mijn Samsung 360HD decoder.
 
Freezes Discovery kanalen opgelost!

Dus toch niet alleen een Humax probleem.

Op andere stetopboxen zag ik het probleem niet, heb ze niet allemaal thuis maar wel een aantal.
Kijk zelf standaard met een Humax 5050 hdpvr, die had de problemen ook niet dus ook niet alle humaxen was het zichtbaar.
Zag het zelf allen op de FOX.



Weet niet precies wat mr parker voor probleem ziet?
Het is wel zo dat de uitzending die nu op Discovery loopt beelden bevat van een draadloze camera met blocking, alle andere beelden zijn bij mij goed. Misschien bedoelde je dit. OF zag je ook de freezes, dit probleem zou je nu niet meer moeten zien.


:arrow:Volgens mij zijn de problemen van de freezes op alle Discovery zenders nu (weer) opgelost. Graag even jullie bevestiging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan