• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung iDTV installatie instructie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de scan gedaan zonder CAM en smartcard in de TV? Just to be sure....
 
Ik heb de diverse handleidingen geprobeerd maar bij het invullen van frequentie 514000 (samsung) met netwerkcode 8888 (regio multikabel) worden 0 kanalen gevonden. De kaart is geactiveerd en de kabel is ook goed (analoog is zelfs al goed beeld). Enige suggesties? alvast bedankt.

geen goede verklaring, probeer nog eens met 452000 of 404000 in combinatie met het netwerk-id 8888 en kijk of je nu wel enkele zenders kunt vinden.
 
Bedankt voor jullie reactie,
Misschien dom van me hoor, maar is het nodig om de smartcard+cam in de TV te hebben als de smartcard geactiveerd wordt? Of maakt dat niet uit bij het zoeken naar zenders.
 
Voor activatie van de smartcard hoeft deze niet in de TV, dit kan via de website van Ziggo. Bij het zoeken van de zenders moeten zowel de CAM als de smart card niet in de TV zitten. Je zou NED1 HD moeten kunnen ontvangen zonder CAM en smartcard.
 
Bedankt voor jullie reactie,
Misschien dom van me hoor, maar is het nodig om de smartcard+cam in de TV te hebben als de smartcard geactiveerd wordt? Of maakt dat niet uit bij het zoeken naar zenders.

ja, tijdens de registratie / activatie is het beter dat je de kaart in de ontvanger hebt, anders dan kan het ~30 minuten duren voor je beeld krijgt (je kaart opnieuw geactiveerd wordt).
 
Het lukt mij niet om de T-CHUCIPDEUC van Anoniem te downloaden.

Ik krijg steeds de melding dat de site niet toegankelijk is. Heeft samsung nu een nieuwe download site? Wie kan me helpen aan een link die het wel doet?
 
Na lang zoeken heb ik een perfecte handleiding gevonden van SAMSUNG voor de installatie van de CI+ module.

Ik had zelf eerst de meest vreemde fouten, maar na het lezen van deze handleiding en precies volgen van alle stappen werkte alles binnen 10 minuten. :grin:

https://home.kpn.nl/telge017/bestanden/samsung_cam.pdf

Heb het pdf bestandje maar weer even online gezet ( De originele site kan ik niet meer vinden

Succes Gert

Ik heb de aanwijzingen in deze handleiding gebruikt, met als resultaat dat ik nu helemaal geen beeld meer heb. Ik heb de tv (Samsung LE37B650) gereset, maar mooi niet dat ik het plug & play menu krijg. Alleen maar sneeuw met de melding weak or no signal. In het menu kan ik plug & play ook niet selecteren, dat is greyed out.
Iemand suggesties om de boel weer aan de praat te krijgen?
 
Druk 10-20 seconden op de EXIT toets van de afstandbediening. Selecteer vervolgens in het Pop-up menu voor Ja en druk op de OK toets.
Nu worden de fabrieksinstellingen teruggezet en het toestel gaat uit. Bij het aanzetten zal de Plug&Play installatie worden gestart.
 
Zoals je kunt lezen heb ik de tv gereset. Dat is het hele probleem! Na de reset kan ik dat plug & play menu helemaal niet meer bereiken.
(En nog een keer en nog een keer en nog een keer resetten helpt ook niet nee..)
Vanuit andere bronnen geeft ie nog wel gewoon beeld trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan