• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gesprekken worden regelmatig na enige tijd afgebroken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: telefonie probleem bij veel download/upload?

ArjanS zei:
Hoi
ik heb sinds december 2005 ook telefonie erbij en kom er ook net achter dat ik niet kon bellen, geen beltoon die over gaat als ik iemand bel.
Het werkte pas toen ik mijn download/upload aanpaste.

Ik was namelijk van mening dat bij Multikabel de bandbreedte van telefonie en internet gescheiden lag, maar blijkbaar dus niet :(

Graag hoor ik reakties van de mensen hierboven, sommige kregen een monteur langs of hadden een singaalniveau dat werd aangepast. Ik vraag me af of dat geholpen heeft.

Grtz
Wat voor internet abbo heb je ? (dit om te zien of het alleen bij de snelste abbo's optreedt)
 
Er loopt een onderzoek als ik mij niet vergis naar deze problemen...
 
Paul zei:
Er loopt een onderzoek als ik mij niet vergis naar deze problemen...

Ja dat klopt alleen ik bel geregeld vanaf 1-11-2005 met deze storing, en we zijn nu bijna 4 maanden verder, schiet niet erg op.
 
Re: telefonie probleem bij veel download/upload?

ArjanS zei:
Hoi
ik heb sinds december 2005 ook telefonie erbij en kom er ook net achter dat ik niet kon bellen, geen beltoon die over gaat als ik iemand bel.
Het werkte pas toen ik mijn download/upload aanpaste.

Ik was namelijk van mening dat bij Multikabel de bandbreedte van telefonie en internet gescheiden lag, maar blijkbaar dus niet :(

Graag hoor ik reakties van de mensen hierboven, sommige kregen een monteur langs of hadden een singaalniveau dat werd aangepast. Ik vraag me af of dat geholpen heeft.

Grtz

Dit probleem had ik ook met mijn xtra abbo.
Ik heb een nieuw modem gehad en de snelheid is toppie en blijft ook toppie als ik telefoneer,en visa versa.
 
ik heb een Power abb, 5Mb down, 1Mb up.
Downloaden gaat perfect, heb zo 900k tot 1Mbps snelheid up, en down zit ik soms al snel bij de 4,8Mb. Dus het kabelinternet is geen probleem.
Echter lijkt het fout te gaan als je dan wilt gaan bellen. Na het nummer krijg ik geen beltoon, pas als ik mijn snelheid wat verlaag.
 
Ik neem aan dat dat vooral voorkomt bij een flink gebruik in upload. Gaat dit dan ook samen met veel connecties (zoals bij peer 2 peer) of ook bij minder (bijvoorbeeld FTP, nieuwsserver)
 
ArjanS zei:
ik heb een Power abb, 5Mb down, 1Mb up.
Downloaden gaat perfect, heb zo 900k tot 1Mbps snelheid up, en down zit ik soms al snel bij de 4,8Mb. Dus het kabelinternet is geen probleem.
Echter lijkt het fout te gaan als je dan wilt gaan bellen. Na het nummer krijg ik geen beltoon, pas als ik mijn snelheid wat verlaag.

Tis toch het modem,ze vervangen het stilzwijgend als je telefonie hebt.
 
De MGV heeft inmiddels contact met Multikabel via onze eigen kanalen. Daarom het verzoek aan de mensen met dit probleem om ons hun naam, adres gegevens en ticketnummer door te spelen zodat we dit voor kunnen leggen ([email protected]). Het is MK er veel aan gelegen om dit tot een oplossing te brengen.
 
Ja dat klopt alleen ik bel geregeld vanaf 1-11-2005 met deze storing, en we zijn nu bijna 4 maanden verder, schiet niet erg op.

Hm ja kan me voorstellen dat het je dan wat te lang gaat duren...
Vervelende is dat bij de grotere onderzoeken er eerst voldoende meldingen moeten komen voordat het groots word opgepakt...
Wel weet ik zeker dat er het nodige over liep... Ben eigenlijk vergeten te kijken vandaag. Zal maandag eens even rondsnorren :wink: [/quote]
 
BenJ zei:
De MGV heeft inmiddels contact met Multikabel via onze eigen kanalen. Daarom het verzoek aan de mensen met dit probleem om ons hun naam, adres gegevens en ticketnummer door te spelen zodat we dit voor kunnen leggen ([email protected]). Het is MK er veel aan gelegen om dit tot een oplossing te brengen.

Heb je een 2de e-mail gestuurd met me adres gegevens.
hopelijk dat er iets uit de bus komt???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan