Beginnersvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sagitta424

Ik zie dat er een bijdrage van mij is verdwenen, vlak na het posten ervan. Aangezien ik zelf niets verwijderd heb, moet ik dan aannemen dat een moderator de post heeft verwijderd? Als dat zo is, krijgt de poster hiervan dan geen mededeling in de vorm van een privébericht? Als ik iets verkeerd heb gedaan, dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, maar als ik niet weet wat er verkeerd ging, dan kan ik niets leren :oops: ...

Sagitta.
 
Ik zie dat er een bijdrage van mij is verdwenen, vlak na het posten ervan. Aangezien ik zelf niets verwijderd heb, moet ik dan aannemen dat een moderator de post heeft verwijderd? Als dat zo is, krijgt de poster hiervan dan geen mededeling in de vorm van een privébericht? Als ik iets verkeerd heb gedaan, dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, maar als ik niet weet wat er verkeerd ging, dan kan ik niets leren :oops: ...

Je bericht is verplaatst. Over je vraag liep al een topic. Vandaar dat een mod dit bericht naar het juiste topic verplaatst heeft.
Als een bericht verplaatst wordt naar een reeds lopend topic ziet de gebruiker dit niet. Als een hele discussie/topic verplaatst wordt naar een juist Forumdeel laten we altijd een verwijzing achter.

Per dagen hebben we vele modereeracties. Veel berichten worden verplaatst, aangepast en verwijderd. Het is daarom eigenlijk ondoenlijk om iedere gebruiker daarvan persoonlijk op de hoogte te stellen.

Echter kun je altijd je eigen berichten terug vinden (als deze niet verwijderd zijn) door rechtsboven op je nickname te klikken en naar Statistieken te gaan. Daar kun je klikken op "Zoek alle berichten van ..." Of "Zoek alle discussies die gestart zijn door..."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan