• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport HD valt vaak weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze systemen zien ook geen problemen meer, maar laten we niet te vroeg juichen. We wachten nog op een terugkoppeling vanuit Eurosport wat het probleem is (geweest).
En dat heeft men nog niet aangegeven neem ik aan?
Laten we hopen dat het inderdaad voorbij is.
 
Ik heb bij Eurosport HD dat het geluid voor loopt op het beeld. Dat zie je vooral goed bij het darten. Je hoort eerst het geluid en dan valt de dart in het bord. Ik schat dat er zo'n halve seconde tussen zit.

Hebben anderen dat ook?
 
Weer weg!!??

En sinds vanmorgen heb ik weer helemaal geen Eurosport HD meer.
Wat is dat toch telkens weer jammer zeg. meer mensen met dit probleem nu?
 
Hier oud casema heb ik nooit problemen met Eurosport HD beeld.

Wel geluid, dat is echt een drama. Laatst ook weer met het darten de pijl hoor je er al in gaan voordat die er in zit. Op andere HD zenders loopt alles perfect synchroon.

Andere hier ook problemen mee of een oplossing?
 
Hier oud casema heb ik nooit problemen met Eurosport HD beeld.

Wel geluid, dat is echt een drama. Laatst ook weer met het darten de pijl hoor je er al in gaan voordat die er in zit. Op andere HD zenders loopt alles perfect synchroon.

Andere hier ook problemen mee of een oplossing?


Dit geluid klopt loopt inderdaad soms niet gelijk, dit is alleen zo op de Nederlandse audio track. Komt omdat Eurosport Nederlands geluid erbij zet onder de live feeds wat looptijd verschil geeft. Ook niet live uitzendingen worden door Eurosport in Nederland vaak wel live van commentaar voorzien en dan heb je deze problemen ook.

Op de engelse audiotrack heb je deze problemen niet.
 
OK, bedankt voor je snelle reacte. Dan maar overstappen op Engels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan