• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

alles in 1 extra, maar tv activeren niet mogelijk

  • Onderwerp starter semperon
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

semperon

ik heb een probleem, 12 nov is hier alles in 1 extra opgeleverd met hd pakket alles werkt maar de preview periode is verlopen.
ik heb al veel geld verspild aan de helpdesk maar ze kunnen me niet helpen. ondanks dat alles werkt is de order administratief in fase 4 blijven steken en niemand die het lukt deze verder te laten lopen. gevolg is dat mijn tv kaart niet geactiveerd kan worden en mijn digitale pakket dus weg is.......
is er mischien iemand die me zou kunnen helpen ?







/
 
ik heb een probleem, 12 nov is hier alles in 1 extra opgeleverd met hd pakket alles werkt maar de preview periode is verlopen.
ik heb al veel geld verspild aan de helpdesk maar ze kunnen me niet helpen. ondanks dat alles werkt is de order administratief in fase 4 blijven steken en niemand die het lukt deze verder te laten lopen. gevolg is dat mijn tv kaart niet geactiveerd kan worden en mijn digitale pakket dus weg is.......
is er mischien iemand die me zou kunnen helpen ?


/

uiteraard even een PM sturen naar TVdigitaal met je klantgegevens.
 
ik heb hier het zelfde probleem
geen digitale tv meer
alles behalve de anologe zenders zijn e19
ik heb twee weken geleden meteen de totaal aangevraagd
voor piet jan doedel dus
vandaag gebeld en het zou veranderd worden
ja die ken ik
zou een week duren
waarom?
over een week ligt denk ik mijn telefoon en internet ook op zero
hun kennende
ik zit ook nog steeds met twee klantnummers

groetjes renske
 
hier het zelfde probleem,
net geconstateert dat mijn preview periode verlopen is, terwijl ik meteen bij binnenkomst van het pakket mijn tweede smartcard heb doorgegeven via de website. ik heb toen ook geen foutmelding gezien dat dat niet mogelijk zou zijn, mijns inziens zou dus alles goed verlopen moeten zijn.

zonet dus maar gebelt, van de nieuwe smartcard is de order geannuleert ?? en de smartcard kan niet in multikabel gebied worden geactiveert ?
verder kreeg ik ook netjes te horen dat ik voor het voledige pakket wat ik al heb, twee keer moet betalen omdat ik twee smartcards wil ????????

Ik als oud multikabel klant ben daar echt niet gelukkig mee, het was altijd €0.50 ofzo voor een extra smartcard ?

Ik word echt niet vrolijk van dit gezeur, en heb er ook echt geen zin in. ik haal morgen wel een nieuwe smartcard.

verder las ik van anoniem een bericht voor een PM naar TVdigitaal ? hoe doe ik dat ?
 
ik heb hem/haar een email gestuurd maar er word helaas niet op gereageerd.
 
nieuws Ziggo

bij ziggo is het bekend dat de aanvragen vanaf 12 nov vastlopen.
er wordt aangewerkt dit op te lossen. echter in welk termijn dat van jou aan de beurt is geen idee....

ik vind het erg vervelend voor je, hopelijk is je probleem deze week opgelost.

succes !!!
 
hallo

het activeren van het totaal pakket zou vanochtend klaar moeten zijn, niet dus nog steeds e19

vanmiddag weer gebeld,
er was helemaal niets doorgegeven
(waarom liegen bepaalde mensen bij klanten service dan, zeggen dat ze het gaan regelen maar vervolgens niets doen)
deze keer werd er gezegt dat het niet 4 maar 2 werkdagen zou duren
ik geloof het niet meer
 
ik wacht nu al meer dan een maand....
12 nov geleverd, maar administratief nog steeds vast op 4....
zo veel gebeld, zoveel beloften gedaan maar niks gebeurt.
het ergste vind ik dat ik niet gebeld kan worden..
helaas reageren er ook geen webcare mensen op, ook niet op prive mails bij jullie wel?
 
ja het is gelukt
maar ik vind dat het blijft gissen of je een goede medewerker aan de lijn krijgt
ik had nu geluk
thanx ziggo medewerker (mag de naam niet noemen):grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan