• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het komt dus vanzelf goed als je maar geduld hebt. Wel vind ik de brief over de aanmeldprocedure erg summier.

Jep en nergens staat dat je bij de lange goedkope kabel de rest van de instructies gaat vinden.

Maar daarin tegen kan je ook de helpdesk bellen :) .

kassa :)

Wel was het overigens gelukt om via een laptop met linux de verbinding te maken en activeren. Wel vreemd :) ofzoiets :)
 
Ubee modem met rood upload ledje

Ik heb nu het nieuwe Ubee modem 2 weken in mijn bezit en het werkt probleemloos, maar wat wel opvalt is het rood brandende upload ledje.
Ik heb eerder gelezen dat er meer mensen dit hebben en dat het niet goed zou zijn (wat er dan precies niet goed zou zijn is me niet duidelijk, want de upload lijkt prima) maar wat ik mij afvraag zijn er ook mensen met een extra abonnement waarbij dit ledje wel gewoon groen brand? Als die er zijn, is er dus bij mij iets niet goed, moet ik hier door Ziggo naar laten kijken?
 
oh nee, :shock:
ik heb vandaag een email gehad van ziggo dat ik binnenkort de nieuwe modem kan vervangen.
 
vandaag ook mail gehad dat het nieuwe modem binnen enkele dagen binnen is.

Ik heb een linksys wrt 54 gl werkt die goed met de nieuwe snelheid.

:-P
 
hmmz ik heb vernomen dat er 8 weken vetraging zit bij nieuwe modems:evil::evil:
 
Interessant en verontrustend. Bron?

Vermoedelijk de HD gebeld. Zij zeggen daar steeds wat anders, omdat ze het zeer waarschijnlijk gewoon weg niet weten.

Hier is al eerder en ook vandaag nog gemeld dat er voldoende modems zijn. Ziggo heeft nog steeds een volle maand om iedereen van een nieuwe modem te voorzien. Als je 'm vanaf 1 september nog niet hebt mag je gaan klagen bij Ziggo. ( ben dan benieuwd wat Ziggo dan als oplossing gaat aanbieden, mocht het toch niet op tijd allemaal gaan lukken )
 
hmmz ik heb vernomen dat er 8 weken vetraging zit bij nieuwe modems:evil::evil:
Van wie heb je dat gehoord? Officieel van Ziggo ??

Lijkt mij een broodje aap verhaal. Er zijn volgens Ziggo voldoende modems en er worden nog steeds modems verzonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan