• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing e mail server?

Status
Niet open voor verdere reacties.
re

stuur ik een mail naar mezelf komt die mail echt 15 keer binnen, duurt wel een kwartier. Heb gisteravond al gebeld, geen uitleg gehad, moet gewoon een week afwachten of het alles weer goed gaat doen. Staat nog op oude pop. en smtp .quicknet.nl. Ik zal het aanpassen op Ziggo, kijken of dat werkt. De mail ophalen in outlook is een drama sinds gisteravond.

groetjes Anneke
 
werkt ook niet, balen . Hoe lang moet dit wel niet gaan duren, echt een week??
Groetjes weer.
 
Hier werkt het inmiddels weer, wel gewoon met pop.quicknet.nl en smptp.quicknet.nl.......maar netjes is anders
 
Die verandering van je pop en smtp server is/was geen verplichte wijziging, echter alleen een workaround om de storing te omzeilen...

De brief is dus nog steeds correct, je hoeft niets te wijzigen.
 
Die verandering van je pop en smtp server is/was geen verplichte wijziging, echter alleen een workaround om de storing te omzeilen...

De brief is dus nog steeds correct, je hoeft niets te wijzigen.

In de e-mail hadden ze het over 23t/m25april dus dit is niet correct. En ook met pop.ziggo.nl en smpt.ziggo.nl werkte het hier ook niet al met al niet goed gecommuniseerd door Ziggo.
 
Het werkt hier eindelijk weer sinds vanmiddag. Ik vind t wel verwarrend of je de pop en smtp server wel of niet moet wijzigen in het account.
 
oud en nieuw

Bij mij werkt nu zowel de oude mailserver (pop3.quicknet,nl) en de nieuwe.
Maar allebei gaat het zo verschrikkelijk traag.
Zelf het versturen van een paar letters tekst als testje.
Getest met 2 verschillende pc's(linux en windows), verschillende emailprogramma's
maar allebei traag.
Maar we gelukkig komt het nu wel aan.

Ik kan pop3.quicknet.nl niet pingen, maar pop.ziggo.nl wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan