• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Levertijd Modem icm. Z3i abb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jordi!

Hallo, Ik ben overgestapt van Xs4all naar Ziggo. De ingangsdatum van mijn Z3i abb. van Ziggo gaat in per 10 april. Tot op heden heb ik alleen een brief ontvangen met activatiecode. Is er een leverprobleem met de modems of wacht Ziggo tot enkele dagen dat het abb. opgeleverd wordt (in casu 10 april)?
 
Hoe en wanneer heb je het abonnement besteld? Via de website of telefonisch maakt nogal verschil. Via de website is de levertijd zo'n twee tot drie weken, telefonisch (binnen) twee weken.
Je zou het na kunnen bellen via 0900-1884, optie 4 en daarna 3, voor de verzendstatus, maar het kan kloppen dat je het modem tot vlak vantevoren nog niet hebt.
 
Heb ook inderdaad niet lang moeten wachten. Ik had ondertussen een oud modem aangesloten en geactiveerd. Dus als je het te lang vind duren kan je dat ook doen!


gr

Richard
 
Via de website aangemeld, 2 april (ong. 1,5 week later) aangesloten maar nog geen modem ontvangen :)

De helpdesk wist me te vertellen dat er een achterstand van ongeveer 2 weken is bij het versturen van de modems.

Er is ook nog verschil tussen DHZ en aansluiten door een monteur. Misschien dat het met een monteur wat sneller gaat, maar ik heb gewoon het DHZ pakket aangevraagd.
 
Er is ook nog verschil tussen DHZ en aansluiten door een monteur. Misschien dat het met een monteur wat sneller gaat, maar ik heb gewoon het DHZ pakket aangevraagd.
De monteur neemt het pakket al mee in het busje... (muv de decoder bij Alles in 1 Pakket). DHZ pakket gaat via de TNT en kan altijd op zich laten wachten met alle soorten van excuses tot gevolg als het pakket veel te lang op zich laat wachten.
 
Bel naar de HD en vraag wat de status van je aanmelding is.

Hallo, Ik ben overgestapt van Xs4all naar Ziggo. De ingangsdatum van mijn Z3i abb. van Ziggo gaat in per 10 april. Tot op heden heb ik alleen een brief ontvangen met activatiecode. Is er een leverprobleem met de modems of wacht Ziggo tot enkele dagen dat het abb. opgeleverd wordt (in casu 10 april)?
 
Ik vraag me af of het mogelijk is om met een 'oud' kabel modem, uit de tijd van @home mijn internet te activeren met de codes die in de bevestigingsbfief zitten.

Het modem is een motorola surfboard (zonder telefoon aansluitingen). Het pakket wat ik wil activeren is Ai1+.

Ik wil zsm de boel activeren ivm met mijn nummerportering. Als er idd 2 weken vertraging is, gaat dat vrij krap worden.
 
Ik wil zsm de boel activeren ivm met mijn nummerportering. Als er idd 2 weken vertraging is, gaat dat vrij krap worden.
Haastige spoed is zelden goed... er staat hier al zovaak te lezen dat de portering niet helemaal 100% correct is verlopen, maar internet wel al geleverd wordt. Dus de kans dat je evengoed moet wachten op de portering is erg groot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf een modem uit het magazijn getrokken .Een maand later kwam de ziggo modem aan .:schater:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan