• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat kan beter ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

snarf007

  • De totale GUI van ITV zit slordig in elkaar. Om bijvoorbeeld settings te saven moet je soms OK gebruiken en de ander keer moet je gewoon terug gaan.
  • Het browsen van de content is niet prettig. Titels zijn vaak niet geheel leesbaar door de lengte en series staan niet op volgorde. Lijkt mij handiger om een soort explorer view te gebruiken. Dan maar geen tv beeld in het menu. Ook het geluid van de tv op de achtergrond mag wat mij betreft weg.
  • HD 160 GB uitbreiden via de aanwezige USB aansluiting. Of eigen (familie)films foto's via USB afspelen.
  • De eerste aanwezige RJ45/Netwerk connectors. Een handige functie zou zijn dat de Cisco als een soort "mediacenter" voor je thuisnetwerk kan fungeren. Content op je pc bekijken. Maar ook opnames via je PC regelen.
  • De 2de RJ45/Netwerk connector via je externe modem van Ziggo. Kan dit de COAX vervangen? UTP lijkt mij beter voor de dataoverdracht? Wel moeten alle gebruikers dan een nieuwe kabel trekken. Maar zou volgens mij wel een verbetering in snelheid kunnen realiseren?
 
  • De 2de RJ45/Netwerk connector via je externe modem van Ziggo. Kan dit de COAX vervangen? UTP lijkt mij beter voor de dataoverdracht? Wel moeten alle gebruikers dan een nieuwe kabel trekken. Maar zou volgens mij wel een verbetering in snelheid kunnen realiseren?

Dan zou je dus bij aanschaf van een cisco verplicht een internetabonnement bij ziggo moeten hebben of alsnog aanschaffen.
Goed idee voor de ziggomarketingafdeling.
Buiten dat gaat over een 'standaard' utp kabel maar 100 Mbit en over coax kan makkelijk vele Gbit
 
  • De eerste aanwezige RJ45/Netwerk connectors. Een handige functie zou zijn dat de Cisco als een soort "mediacenter" voor je thuisnetwerk kan fungeren. Content op je pc bekijken. Maar ook opnames via je PC regelen.


Ik zou de Cisco van de slaapkamer graag willen verbinden met de Cisco beneden (via UTP), zodat de content op de harddisk van de ene Cisco ook via de andere Cisco te zien is. Neem wel eens wat op boven (omdat de Cisco nog geen twee tv zenders gelijkertijd kan opnemen) maar vindt het dan minder om ook boven die opname te moeten kijken.

Ik heb het idee dat er zoveel mogelijk is met dat apparaat, maar dat het gewoon niet beschikbaar gemaakt wordt, is of komt. Jammer dat het geen open source is, dan waren er vast een aantal knappe koppen onder ons op dit forum, die er wat moois van konden maken.
 
Dan zou je dus bij aanschaf van een cisco verplicht een internetabonnement bij ziggo moeten hebben of alsnog aanschaffen.
Goed idee voor de ziggomarketingafdeling.
Buiten dat gaat over een 'standaard' utp kabel maar 100 Mbit en over coax kan makkelijk vele Gbit

Dacht dat UTP cat6 geschikt was voor Gbit? Coax vele Gbit lijkt mij wat veel. Glasvezel ja ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan