• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon app apple

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvntp

Forum Gebruiker
Berichten
4
Ik heb via de appstore de Horizon app gepoogd te downloaden. Na akkoord etc krijg ik melding in kader:


Nu downloaden
Horizon Go' zal nu beginnen te​
downloaden​
OK

Als ik op OK druk gebeurt er helaas niets. Sterker nog ik kan in de appstore niets meer uitvoeren (dood???). Bij openen appstore komt deze app met die melding steeds naar voren.
Ik heb een Iphone 6, dus daar zal het niet aan liggen.

Hoe kan ik die horizon app toch binnenhalen en hoe kan ik de appstore weer actief krijgen.

Ik ben benieuwd naar een reactie

Groeten

Herman
 
Ik heb een Iphone 6, dus daar zal het niet aan liggen.
Les 1 bij het oplossen van problemen: niets zomaar uitsluiten :)
Hoe kan ik die horizon app toch binnenhalen en hoe kan ik de appstore weer actief krijgen.
Ik zou de problemen in de andere volgorde oplossen, dus eerst het appstore probleem en dan het Horizon app probleem. Overigens denk ik dat als het eerste opgelost het tweede vanzelf opgelost is.
Maar ik heb maar een beperkte kennis van Apple produkten :mrgreen:
 
opgelost

Boxie en Dirklui

Bedankt voor de reactie.

het lag inderdaad wellicht niet aan de app maar ????
Ik heb sinds kort de apple, dus ook niet veel ervaring.
Voor het geval dat anderen zelfde probleem hebben,op internet deze oplossing gevonden. Die ik overigens wel wist, maar....

Oplossing 6

Het kan zijn dat het herstarten van een crashende applicatie niet het gewenste effect heeft. Sinds iOS 4.0 blijven bepaalde apps op de achtergrond draaien. Dit los je op door twee keer op de homeknop te drukken en daarna de app weg te vegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan