• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tv app geeft serverfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Trudie

Altijd tv kunnen kijken op ipad air en opeens moet ik inloggen en dan krijg ik een scherm met inloggen mislukt er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor tv kijken probeer het later opnieuw.
Terwijl bij tv kijken staat u bent verbonden met Ziggo ?????

Als ik een diagnose doe dan is 1 verbonden met ziggo netwerk goed
2 ingelogd met ziggoaccount serverfout
3 alles ineen abonnement niet goed
4 snelheid verbinding 18,65 mbps
dus alleen 2 en 3 zijn niet goed. Ik heb de app er al opnieuw opgezet en de wifi uit en aan en het maakt allemaal niet uit.
Wie heeft er een oplossing
:oops::oops:
 
heb het opgegeven en ziggo gebeld en kreeg de mededeling dat er een storing is en dat deze nog niet op de site staat :roll:
 
Ziggo TV app

Ik heb dat probleem nog immer stappenplan van Ziggo resetten Modem Ziggo TV app opnieuw installeren nieuw wachtwoord "Helpdesk "Ziggo diverse malen geraadpleegd ....de Nada probeert u het later nog een keer!! Kan eenvoudig weg NIET inloggen.O ja Ik heb een Ipad 2 met de laatste update .en ik denk dat Ziggo wel zijn best doet maar met Apple problemen heeft.Bijv met mijn I Mac desktop Mavericks was het ook een probleem om daar mijn Home mail op te installeren.omdat hun aanwijzing niet werkte !!
 
TV-app van Ziggo werkt vaak niet - overstappen naar glasvezel?

De TV-app op mijn Ipad Air werkt ook niet naar behoren; Telkens de verbinding herstellen is zeer frustrerend; Ziggo is een grote speler op de NL markt, maar waarom duurt het oplossen van het TV-app probleem zolang? ze melden dat ze er aan werken; ligt het aan de TV-app of aan de internetstoringen, die optreden tijdens gebruik? Dat hoor ik niet.
Wanneer ik op mijn Ipad air de netwerkinstelling herstel (opnieuw netwerkverbinding maak), dan kan ik weer even verder. Ik heb op mijn laptop een programma draaien, dat het netwerk monitort, en dan zie ik dat de internetverbinding met mijn Ipad diverse keren verbroken wordt en dan weer automatisch hersteld wordt zodat ik 'ongemerkt' kan internetten, behalve de TV-app, die meldt bij elke onderbreking dat ik even later opnieuw moet proberen.
Na ruim 15 jaar kabel-TV denk ik er over om over te stappen naar glasvezel, die dit probleem met 2-de scherm TV-app niet heeft. Ik was altijd tevreden over mijn Ziggo 3-in-1 pakket, maar mijn Ipad Air denkt daar anders over.:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan