• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet verbindingsproblemen met power abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik ook een test doe ik kom niet aan de 12 mbit.
Ik heb inmiddels al een brief richting multikabel gestuurd.
Van de helpdesk wordt je ook niet wijzer en ik heb getest rechtstreeks aan het modem met en zonder router het maakt allemaal niets uit.
En dat dat lul verhaal in veilige modus gaat er bij mij ook niet in.
Ze moeten gewoon zorgen dat de 12 mbit geleverd wordt en daar voldoen ze niet aan.
 
Uw huidige bandbreedte lezing is:

2.38 Mbps

Dit betekend dat U kan downloaden met 305 KB/sec. van onze servers.


2440 kbps U Snelheid

Dit is om te huilen.
 
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 452.0 KByte/sec
(=3616 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 94.3 KByte/sec
(=754 kbps)
 
Henkr zei:
Waar ik ook een test doe ik kom niet aan de 12 mbit.
Er zijn zat test-sites waar je niet de juiste snelheid kunt testen omdat ze domweg een te kort testbestand gebruiken, vandaar dat ik vraag waar je die test dan doet.....

Als je de test via deze site doet en de juiste gegevens invult is dat wel een juiste indicatie:
https://speed10.multikabel.net/speedtest.php

Ook is over het algemeen https://www.speedtest.net een aardig nauwkeurige test mits je de juiste test-server daar kiest. De voorgestelde testserver voldoet meestal wel.

Maar als de eerste (multikabel) test niet aan de snelheid komt is er vermoedelijk iets mis met je verbinding. Dan moet je dus even de helpdesk bellen. Uiteraard laten ze je eerst de standaard zaken testen (veilige modus, zonder router etc) omdat het grootste deel van de klachten daardoor veroorzaakt wordt. Dat moet je dus eerst vaststellen, vandaar dit dus niet zo vreemde advies.
 
Hier in Hoofddorp vanavond ook een drama : download 1880 kbps(235 KB/s)
Volgens helpdesk geen problemen bekend.

De laatse paar weken zakt vooral in de avonduren de snelheid in.

Ik heb een power abonnement
 
hansdefotograaf zei:
Hier in Hoofddorp vanavond ook een drama : download 1880 kbps(235 KB/s)
Volgens helpdesk geen problemen bekend.

De laatse paar weken zakt vooral in de avonduren de snelheid in.

Ik heb een power abonnement

2133CR ook power in Hoofddorp
Deze test genereert realtime 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een moment geduld aub..

Uw download snelheid is 11678 kbps (1460 KB/s)

Probeer in de buurt te achterhalen of er meer zijn met hetzelfde probleem.
 
Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

Uw downloadsnelheid is 1844 kbps (230 KB/s)
 
Henkr zei:
Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

Uw downloadsnelheid is 1844 kbps (230 KB/s)
Je moet toch maar even via de helpdesk laten uitzoeken wat er mis is.
Als je dit dus ook hebt zonder router en in veilige modus kan er iets met je modem niet lekker zijn en zullen ze wel een monteur langs sturen als je alle testjes die ze willen gedaan hebt. Gewoon bellen dus (niet mailen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan