• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Programma naam bij opname

Ik heb nog een kleine wens.
Het zou fijn zijn als je in het display de naam van het programma ziet die op dat moment wordt opgenomen. Zeker wanneer het apparaat niet volledig aan staat (rode led). je ziet nu alleen rec staan om het moment van opname.

Ik begrijp dat je een keuze van naam moet maken bij 2 opnames tegelijk, maar dan kan misschien het laatste programma de prioriteit krijgen.
 
Ik heb nog een kleine wens.
Het zou fijn zijn als je in het display de naam van het programma ziet die op dat moment wordt opgenomen. Zeker wanneer het apparaat niet volledig aan staat (rode led). je ziet nu alleen rec staan om het moment van opname.

Ik begrijp dat je een keuze van naam moet maken bij 2 opnames tegelijk, maar dan kan misschien het laatste programma de prioriteit krijgen.
Lijkt mij niet wenselijk, tenzij het apparaat standby staat.
Het zou kunnen dat het apparaat in standby om de beurt de opgenomen programmanaam in het display laat zien.
Btw, ik kan het woordje "rec" niet eens zien vanaf de plek waar ik televisie kijk.

Het is een kleine moeite om even op "i" of "scheduler" te drukken om te zien wat er opgenomen worden.
 
Lijkt mij niet wenselijk, tenzij het apparaat standby staat.
Het zou kunnen dat het apparaat in standby om de beurt de opgenomen programmanaam in het display laat zien.
Btw, ik kan het woordje "rec" niet eens zien vanaf de plek waar ik televisie kijk.

Het is een kleine moeite om even op "i" of "scheduler" te drukken om te zien wat er opgenomen worden.

Ik bedoel ook juist als het apparaat in standby staat, niet als hij aan staat en actief wordt gebruikt. :wink:
 
Ik bedoel ook juist als het apparaat in standby staat, niet als hij aan staat en actief wordt gebruikt. :wink:

Mij lijkt het niets, maar ik heb 'm er bij gezet en misschien kunnen ze er een keuze van maken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mij lijkt het ook niks, als je aan het opnemen bent en je zet hem uit, dan krijg je dit effect: 'he! ben ik nou vergeten de humax uit te zetten, want de zendernaam staat nog in beeld'.
 
Mijj lijkt het niets, maar ik heb 'm er bij gezet en misschien kunnen ze er een keuze van maken ;)

Mij lijkt het ook niks, als je aan het opnemen bent en je zet hem uit, dan krijg je dit effect: 'he! ben ik nou vergeten de humax uit te zetten, want de zendernaam staat nog in beeld'.
Ik sluit mij hier bij aan... het gemak dient de mens maar het moet ook niet te verwarrend worden. ;)
 
Mij lijkt het ook niks, als je aan het opnemen bent en je zet hem uit, dan krijg je dit effect: 'he! ben ik nou vergeten de humax uit te zetten, want de zendernaam staat nog in beeld'.

Dat lijkt me een kwestie van gewenning.
Als je nu aan het opnemen bent en je zet hem in stand by blijft het display ook gewoon oplichten. Het enige verschil is dat de power led van blauw naar rood gaat. Dit zou voor mij genoeg indicatie zijn.

Dus een keuze hiervoor bij de instellingen lijkt mij de beste optie :wink:
 
Ik heb weer een nieuwe bug (of zou toch een wish worden?) geconstateerd.
Bij serie-opnamen verschijnt de serie keurig netjes in de lijst van Media gesorteerd op datum. Althans dat dacht ik. Tot mijn stomme verbazing staat de opname van begin juli eerder in de lijst dan 2 oudere van eind juni.
Ik kom tot de conclusie dat de sortering van opnamen met gelijke naam gedaan wordt op dag en pas daarna op maand.
Dat moet natuurlijk andersom.
Bug?
 
Ik heb weer een nieuwe bug (of zou toch een wish worden?) geconstateerd.
Bij serie-opnamen verschijnt de serie keurig netjes in de lijst van Media gesorteerd op datum. Althans dat dacht ik. Tot mijn stomme verbazing staat de opname van begin juli eerder in de lijst dan 2 oudere van eind juni.
Ik kom tot de conclusie dat de sortering van opnamen met gelijke naam gedaan wordt op dag en pas daarna op maand.
Dat moet natuurlijk andersom.
Bug?

Ik heb 'm toegevoegd, je uitleg is duidelijk maar ik hoop dat er meer mensen zijn die dit kunnen bevestigen (of liever ontkrachten ;)).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan