• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update aangaande certificering Philips

Status
Niet open voor verdere reacties.
En het mooie is....

Alleen deze maand korting tot 15% op de verkoopprijs bij de 9 serie van philips (muv led versie 9704).

Dus deze maand wil ik er ook een kopen zodat ik korting krijg. Dan moet ik wel zeker weten dat de ci+ cam werkt.....
Zie hier de crap van Philips. Waarom ga je uberhaubt nog zo'n ding kopen?

Weer een :censored:-bedrijf voor op het lijstje 'Not to buy'.
 
Zie hier de crap van Philips. Waarom ga je uberhaubt nog zo'n ding kopen?

Weer een :censored:-bedrijf voor op het lijstje 'Not to buy'.

Probleem is dat de tv (42pfl9664 of 40pfl9704) wel heel erg mooi zijn (beeld en kast) dus misschien is dat een goede reden?!

Als het ci+ verhaal eindelijk opgelost is, is het mijn eerste keuze!:thumb up:
 
Probleem is dat de tv (42pfl9664 of 40pfl9704) wel heel erg mooi zijn (beeld en kast) dus misschien is dat een goede reden?!

Als het ci+ verhaal eindelijk opgelost is, is het mijn eerste keuze!:thumb up:
Het zijn zeker mooie TV's! Voor dat geld heeft Samsung of Sony erg goede alternatieven. Is een Samsung LED niet iets?
 
Ja ik zit ook te twijfelen de Philips 9704 of se Sont Z 5500, is ook erg mooi qua vormgeving vind ik mooier dan de Philips.
 
Ja ik zit ook te twijfelen de Philips 9704 of se Sont Z 5500, is ook erg mooi qua vormgeving vind ik mooier dan de Philips.

Ben ook aan het twijfelen tussen de genoemde philips modellen en de sony 40z5500. (ook omdat ik alles al van sony heb en dan is bravia sync wel makkelijk).

De sony schijnt in sommige exemplaren last te hebben van backlight bleeding. Zie ook whathifi.com

Wat wel een voordeel van de sony is, is dat hij vrijwel zeker gecertificeerd wordt (zie ook draadje over sony).

Twijfel, twijfel, twijfel.......:?
 
ik heb heel lang naar die 2 tvs die jij noemt staan kijken
maar vond de philips steeds het mooiste beeld geven
ook is de ambilight mooier dan je van tevoren zou verwachten

en of die cam gaat werken daar ben ik echt niet bang voor
ik heb hem besteld en heb een 8404
 
Chatsessie met Philips over 37PFL8404H/12

Ter info, wilde dit toch ff met jullie delen. Ik sta te springen om zo'n ding te kopen.... weet het toch nog steeds niet zeker!

Welkom bij Philips Chat, u chat met Ingrid. Hoe kan ik u helpen?
Bezoeker: hallo
Bezoeker: kunt u aangeven of deze tv: 37PFL8404H/12

Ingrid: Goede morgen
Bezoeker: met een CI+ interface gebruikt kan worden met Ziggo?
Bezoeker: ik wil dan de smartcard in de TV zelf stoppen
Bezoeker: zodat ik geen externe tuner nodig hebt zoals nu het geval is
Ingrid: Ja dit is mogelijk. Uw televisie is voorzien van een CI+ slot die u nodig heeft om digitale televisie van Ziggo te kunnen ontvangen
Bezoeker: bent u op de hoogte van het feit dat Ziggo op dit moment nog NIET een philips TV heeft gecertificeerd?
Bezoeker: dus ook niet deze?
Ingrid: De CI+ gecertificeerde Philips modellen zijn compatibel met ZIGGO digitale televisie, mits er gebruik wordt gemaakt van een officiele CI+ module van ZIGGO.
Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.

Bezoeker: maarja 100% garantie kunnen jullie natuurlijk niet geven.. of is het zo dat achteraf de software van de tv nog te updaten is zodat het wel met Ziggo gebruikt kan worden?
Ingrid: Onze televisie zijn speciaal ontworpen om samen te werken met de module en smartcard van ziggo. Ziggo heeft deze momenteel nog niet beschikbaar. Maar wij verwachten hier spoeidg uitsluitsel over. Wij kunnen dan garanderen dat het werkt.
Bezoeker: ok dan zal ik de gok dan maar wagen. bedankt voor de info. overigens enig idee wanneer ier uitsluitsel of over komt? of kan het zo zijn dat dadelijk misschien alleen de nieuwere modellen dit ondersteunen, 9000-serie bv...
Ingrid: Wij weten dit niet precies, maar wij verwachten hier spoedig bericht over. Alle modellen van 2009 van Philips bezitten een DVB-C tuner en is compatibel met Ziggo. Dus niet alleen de 9000 serie bijvoorbeeld.
Bezoeker: dus de 8000-serie is een 2009 model?
Ingrid: De 8404 is inderdaad een 2009 model. Alle modelnummers die eindigen op een 4 of 4H/10 of 4H/12 zijn 2009 modellen.
Bezoeker: ah ok. nou ik ga dan mar de 37PFL8404H/12
kopen! hopen dat het allemaal gaat lukken met dat ci+ en ziggo gedoe!!
Bezoeker: bedankt voor de informatie!
Ingrid: Graag gedaan. Heeft u verder geen vragen?
Bezoeker: nee. dank u
 
Ter info, wilde dit toch ff met jullie delen. Ik sta te springen om zo'n ding te kopen.... weet het toch nog steeds niet zeker!

Misschien kan / wil Anoniem hierop reageren of de kans groter is geworden dat over twee weken de zaak ook op onze Philips TV’s werken en dat we met een gerust hart een PHILIPS TV kunnen kopen.
 
Misschien kan / wil Anoniem hierop reageren of de kans groter is geworden dat over twee weken de zaak ook op onze Philips TV’s werken en dat we met een gerust hart een PHILIPS TV kunnen kopen.

Het heeft geen zin om op de feiten vooruit te lopen, het blijft speculeren. Zodra er wat nieuws te melden zullen we dat niet nalaten. We zullen ook nadere informatie verstrekken via onze portal zodra daar aanleiding toe is.
 
Ik heb net Martine Ferment gesproken en de verwachting is dat alles binnen enkele weken is opgelost.
"" We zijn dicht bij een doorbraak, uiterlijk half Oktober kan iedereen gebruik maken van de moderne conditional access module""
He he, was dat nou zo moeilijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan