• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hickups

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook geen hick-ups meer! :pompom: Top!

Zou mooi zijn als Hilversum nu nog het volume van het DD-spoort gelijk trekt. Staat nu nog erg zacht in vergelijking met het gewone PCM geluid.
 
Gisteren gekeken naar de uitreiking van de Televizierring op (volgens mij) NED 1 HD.

Twee keer een hickup.

Postcode 5051 (Tilburg)
 
Hickups Ned. 1-2-3

23-10-09 1 keer een hickup in de avond Ned. 1, Telvisier Ring

Zo we zijn er nog niet van verlost :sad::sad::sad::sad:
 
Net bij Kassa op Ned een ook een maal een hickup..........

postcode 2542

Ik heb ook hickup's in het geluid op m'n samsung dcb9401r. Deze is via een scart aangesloten op een LCD TV.

Ik zal eens in de gaten houden wanneer dat optreed.
 
Hickup bij:
Ned3hd, studio sport rond 23:10:00, ado-sparta, geen herhaling.

Setup: Dolby geluid, 5000c -> hdmi -> Denon AVR-1610
 
Nu ook pas hick-ups

Ik heb sinds een week of 6 mijn Samsung 360 HD-decoder vervangen door de Humax 5050c. Op zich zeer tevreden mee. Vooral het gebruiksgemak is erg groot :grin:
Pas deze week heb ik voor het eerst ook last van korte hick-ups in het geluid. Het is me tot nu toe eigenlijk alleen bij Nederland 1 HD opgevallen en gebeurt een paar keer per avond :sad:
Nou kijk ik niet zo heel veel Nederland 2 en bijna geen Nederland 3 dus ik weet eigenlijk niet hoe het er daar uit ziet / klinkt.

Humax via HDMI naar Denon AV-versterker AVC-11 en dan met HDMI naar Sharp Aquos full HD. Instelling Humax op dolby.

Ik heb hier gelezen dat er best veel mensen zijn die dit al langer hebben, maar toch vreemd dat het bij mij nu pas begint, juist nu het bij anderen alweer opgelost lijkt :? :?:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier gelezen dat er best veel mensen zijn die dit al langer hebben, maar toch vreemd dat het bij mij nu pas begint, juist nu het bij anderen alweer opgelost lijkt :? :?:
NPO heeft eerst een aanpassing gedaan op Ned3HD. Dit leek te helpen voor velen.
Daarna hebben ze deze wijziging doorgevoerd op de andere 2 HD netten.

Ik denk dat de wijziging resulteert in minder hickups (was om de 5-6 minuten).
 
Ook in postcodegebied 2332ph een enkele hickup waargenomen.
Maar het is zo sporadisch, dat ik dit nauwelijks een klacht vind.
Vr.gr JanvdB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan