• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waardeloos! Al een maand bezig met digitaal totaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rsd-nl

Ziggo is een waardeloos bedrijf dat mij niet serieus neemt als klant. Ik heb net een half uur met een helpdesk medewerker aan de telefoon gezeten en het is weer op niks uitgelopen.

Een half jaar geleden ongeveer heb ik in de winkel een digitale ontvanger gekocht met smartcard, als bonus zitten daar 2 maanden lang alle zenders bij, zoals jullie weren.

Na een week al, deden slechts Nederland een, twee en drie het nog. De andere zenders gaven een E19 melding Ik bellen met de Ziggo helpdesk en toen kreeg ik meteen het standaard digitale pakket terug. Over die preview periode die nu dus meteen was verlopen heb je mij nooit gehoord.....

Na vijf maanden vond ik het het overwegen waard om het digitaal totaal pakket te nemen, dus toch extra zenders. Dit was het begin van een lange reeks telefoontjes, en dus ook kosten, en ellende.


Week 1: Ik heb via Internet Digitale TV totaal aangevraagd en krijg ook een bevestiging in mijn mail.

Week 2: ik heb een week niets meer gehoord, dus ik maar weer bellen met de helpdesk. Er blijkt helemaal geen bestelling bekend te zijn, dus ik word doorverbonden met een andere afdeling die mijn bestelling op kan nemen. Helaas word ik niet correct doorverbonden, dus ik moet wederom opnieuw terug bellen om telefonisch digitaal totaal te bestellen. Dit heb ik gedaan en de bestelling is afgerond.

Week 3: Na een week niets vernomen te hebben van Ziggo, klim ik uiteraard weer in de telefoon. Er wordt mij verteld dat de aanvraag van digitale TV bij stap 4 van de 6 is en dat het dus weldra geregeld zal worden. Ik besluit ook een klachtenmail te sturen via het contactfomulier op de site.

Week 4: Uiteraard is er nog steeds niks geregeld en als ik bel wordt mij verteld dat de aanvraag bij stap 5 van 6 is en dat het dus deze week echt gaat gebeuren. Joepie!

Week 5: WEER NIKS. Ik bel opnieuw en heel de order blijkt niet meer in het systeem voor te komen. Ik bestel opnieuw en er wordt mij toch echt verzekerd dat het binnen 48 uur zal werken. Dat zou dus afgelopen vrijdag moeten zijn.

Vrijdag zette ik vol goede moed de TV aan en helaas werkte het natuurlijk niet. Ik heb weer na de helpdesk gebeld en uiteindelijk kreeg ik een medewerker van de technische dienst aan de telefoon die binnen een UUR mijn digitaal totaal pakket geactiveerd had. Eindelijk het einde van alle ellende dacht ik.... Zaterdag krijg ik uit het niets met de post een brief dat ik het digitale TV pakket van Ziggo opgezegd heb :?. Dit heb ik echter nooit gedaan. Zondagavond zet ik de TV aan, en wat denk je? WEER alle extra zenders weg...

Week 6: Vandaag (maandag) maar weer de Helpdesk gebeld waar mijn exta zenders zijn. Zeggen ze doodleuk dat ik mijn abbonement heb opgezegd, wat dus niet waar is! Ik krijg te horen dat de "order al te ver heen is". Ze kunnen de opzegging niet meer annuleren en een dezer dagen zal heel mijn digitale TV dus afgesloten worden. Ik moet zelf maar weer bellen, om heel digitale TV opnieuw aan te vragen. Ik dacht dat ik ging ontploffen. Na ruim een discussie van een halfuur willen ze nog steeds niks doen en houden ze vol dat ik digitale TV opnieuw moet aanvragen.... Ik smijt de telefoon erop en ben geen stap verder, ik heb juist binnenkort helemaal GEEN TV meer, en als klap op de vuurpijl kan ik dan weer een hoop telefonische kosten gaan maken om het terug aangesloten te gaan krijgen....

DIT IS A-SOCIAAL. BIJ ZIGGO ZIJN ZE ECHT NIET GOED WIJS!

Op de klachtenmail heb ik, uiteraard, nooit een reactie ontvangen!
 
Het lijkt wel alsof ze hun klanten liever kwijt zijn dan rijk.

Ik was laatst ook van plan mijn abonnement te wijzigen maar ik dacht dan zal wel weer van alles misgaan dus heb er maar van af gezien.

Je wordt gewoon bang om je abonnement te wijzigen, het is me een zooitje daar bij ziggo.
 

Een half jaar geleden ongeveer heb ik in de winkel een digitale ontvanger gekocht met smartcard, als bonus zitten daar 2 maanden lang alle zenders bij, zoals jullie weren.
Twee maanden? Dat zou mooi zijn, het is hoogstens een dag of 14.
Tip: Als je wil dat je kaart geupdate wordt met het door jou gewenste pakket, dan dien je de decoder wel een paar uur aan te laten staan.

Pech dat het bij jou niet goed loopt, maar meestal gaat zo'n registratie of wijziging van een pakket zonder problemen.
Maar waarom stuur je geen verzoek via www.mijnziggo.nl, i.p.v. al die telefoontjes?
 
Het lijkt wel alsof ze hun klanten liever kwijt zijn dan rijk.
Tja het is natuurlijk dat er geen serieuze concurrentie is, anders waren heel veel (nieuwe) klanten al lang weggevlucht.

Ik was laatst ook van plan mijn abonnement te wijzigen maar ik dacht dan zal wel weer van alles misgaan dus heb er maar van af gezien.

Je wordt gewoon bang om je abonnement te wijzigen, het is me een zooitje daar bij ziggo.
Dat is precies mijn gedachte ook. :wink:
Ook met het registreren van een extra smartcard wacht ik dus nog maar even.
 
Pech dat het bij jou niet goed loopt, maar meestal gaat zo'n registratie of wijziging van een pakket zonder problemen.
Maar waarom stuur je geen verzoek via www.mijnziggo.nl, i.p.v. al die telefoontjes?
Ik heb het in deze post nog niet gehad over internet en telefonie. Ik zou graag ook een alles in een pakket willen. Dat het ik via MIJN ZIggo besteld een maand terug en ook dat loopt voor geen meter!
 
Mijn ervaring met het aanvragen van digitaal totaal zijn van de zelfde strekking,heb er ook ongeveer een maand overgedaan.
Na diverse (ZINLOZE)telefoontjes die elke keer weer tot andere antwoorden en (geen)oplossingen leiden.
Ook ik wacht nog steeds na 3maand :sleep: op een antwoord op het online klachten formulier!
Jammer dat er maar weinig tot geen goede alternetieven voor sikko:rolleyes: zijn.
 
Ik waardeer je hulp ten zeerste "TVdigitaal" alleen kan ik je nu geen priveberichtjes sturen, omdat je inbox vol is...
 
Ik heb inmiddels nog steeds geen extra zenders.
 
Inmiddels werkt het. Ik ben blij dat de Ziggo medewerkers hier op het forum mij wel serieus nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan