• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Help!!! Ik geef ze nog 5 dagen bij Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jingles

Wie kan mij hier aub helpen want bij Ziggo zelf houden ze mij aan het lijntje,voor 10 cent per minuut,en dat 2 uur lang al in totaal.

Wil iemand mij hier nog aub helpen?

Ik weet het zelf ook niet meer,want ze zeggen bij Ziggo dat ze pas na een week info uit mijn modem kunnen lezen?
Vreemd maar oke,

Vandaag nog eens gebelt,en weer niks verder gekomen.

Ik heb al mijn modem gegevens verzameld voor de betere Ziggo kenner op dit forum.

De upload en download is om te huilen.

Vorige week stond na 100 keer resetten de snelheid 7x hoger,maar dat was nog niet om naar huis te schrijven,want ze beloven meer dan 1 mb voor een basis alles in 1 Pakket.

Trouwens alles in 1 ?????? ik heb na 2 weken nog steedts geen digitaal tv kastje ontvangen!!!!

Dit is dus niet alles in 1 maar alles appart toch?

Sorrie dat ik zo boos ben maar het moest er effe uit.

Hier zijn al mijn gegevens,ik hoop dat jullie het wel weten,of ooit zelf hebben meegemaakt.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar
database0.gif
128.1 KByte/sec
(=1025 kbps)Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar
database0.gif
16.9 KByte/sec
(=135 kbps)Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar
database0.gif
348.0 Conn/minPing test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)Ping niet mogelijk
database0.gif
0.0 ms

Frequency
228000000 Hz
Signal to Noise Ratio
38 dB
Downstream Modulation
QAM256
Network Access Control Object
ON
Power Level
-5 dBmV
The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload

 
Channel ID 3 Frequency 52000000 Hz Ranging Service ID 6472 Symbol Rate 2.560 Msym/s Power Level 43 dBmV Upstream Modulation [3] QPSK
[3] 16QAM
[2] 64QAM
Total Unerrored Codewords 60319653 Total Correctable Codewords 68 Total Uncorrectable Codewords 0
UPSTREAM CHANNEL ID 3
Favorite Frequency (Hz):
228000000

Software Loopback
Enabled
Up
0.000
n/a
Ethernet CPE Interface
Enabled
Up
100.000
00:21:43:D5:32:09
RF MAC Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:43:D5:32:08
RF Downstream Interface
Enabled
Up
55.616
n/a
RF Upstream Interface
Enabled
Up
15.360
n/a
USB CPE Interface
Enabled
Down
12.000
00:21:43:D5:32:0B
PacketCable Embedded Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:43:D5:32:0A

lOGS
 
2009-08-24 17:38:20 7-Information B401.0 Authorized 1970-01-01 00:00:20 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:15 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:11 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:10 3-Critical R02.0

Software Loopback
Enabled
Up
0.000
n/a
Ethernet CPE Interface
Enabled
Up
100.000
00:21:43:D5:32:09
RF MAC Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:43:D5:32:08
RF Downstream Interface
Enabled
Up
55.616
n/a
RF Upstream Interface
Enabled
Up
15.360
n/a
USB CPE Interface
Enabled
Down
12.000
00:21:43:D5:32:0B
PacketCable Embedded Interface
Enabled
Up
0.000
00:21:43:D5:32:0A

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 128.1 KByte/sec
(=1025 kbps) Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 16.9 KByte/sec
(=135 kbps) Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 348.0 Conn/min Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Ping niet mogelijk 0.0 ms
 ​
 
 
 
 
even voor de duidelijkheid je hebt een a1 basis ? Die test heb je die bij speedtest.net gedaan ? Kan geen plaatjes zien met me mobiel. Met of zonder router. Bekabelt of draadloos
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Is het alles in 1 basi pakket geinstalleerd door een monteur?
Heeft hij ook telefonie geinstalleerd en werkt het?
Wilt u hier een speedtest draaien?
Maakt u gebruik van een router?
Wilt u daarna de test ook draaien in de veilige modem?
Wat gebeurd er na 5 dagen?

Wie kan mij hier aub helpen want bij Ziggo zelf houden ze mij aan het lijntje,voor 10 cent per minuut,en dat 2 uur lang al in totaal.
 
probeer eens in veilige modus met netwerkondersteuning dezelfde test te doen.

volgens mij is alles aan de ziggo kant prima in orde. en heb jijzelf een
software/syware/adware probleem.

laat je veilige modus snelheid eens weten.

berrie
 
snelheidsproblemen

Hallo jingles,

We vinden het vervelend dat je niet je internet snelheid behaald die je zou moeten hebben. Hiermee willen we je graag helpen.

Zou je daarom het speciale webteam formulier in willen vullen dan zullen wij zo snel mogelijk contact met je zullen opnemen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
 
De snelheid voor Alles in 1 Basis is 1Mbit (0,125 MByte), precies de snelheid die je haalt. Als je sneller internet wilt, dan zul je een ander pakket (zoals Alles in 1 Plus) moeten nemen

De upgrade wordt uitgevoerd vanaf 1 oktober verhoogd, zoals op de website vermeld staat.
 
De upload en download is om te huilen.

Vorige week stond na 100 keer resetten de snelheid 7x hoger,maar dat was nog niet om naar huis te schrijven,want ze beloven meer dan 1 mb voor een basis alles in 1 Pakket.

De snelheid die Ziggo belooft voor een alles-in-1 basis is:

1Mbit/sec download en
0.15 Mbit/sec upload

Dit wordt per 1 oktober 2009:
1.5Mbit/sec download en
0.25 Mbit/sec upload

Zie: https://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging

Dus waar je gelezen hebt over de belofte dat het veel hoger is weet ik niet. Alles-in-1 Plus is wel een stuk sneller


Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar
database0.gif
128.1 KByte/sec
(=1025 kbps)Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar
database0.gif
16.9 KByte/sec
(=135 kbps)

Dat klopt dus vrijwel helemaal met wat je pakketspecificatie zegt.

Ofwel er is met je snelheid niets mis.
 
Ik geef Ziggo nog 4 weken de tijd!!!!

Ik geef Ziggo nog 4 weken de tijd!!!!

Ik ben het nu ECHT ZAT!!!!!
Al vanaf maart heb ik problemen met mijn internet traag!!!!
Oplossing was bij mijn docsis 2.0 andere downstream frequentie op te slaan en werkte weer voor een tijdje.

Nu sinds 3 weken heb ik mijn nieuwe docsis 3.0 en dit is echt gewoon triest!!
Precies de downstream frequenties die problemen gaven bij mijn vorige modem, helaas kan ik de frequenties nu niet meer veranderen (pass of the day).

Ik heb al 8x gebeld en er gebeurd gewoon niets!! Ze blijven je aan het lijntje houden dat ze er mee bezig zijn.

Nou ZIGGO ik geef jullie nu nog 4 weken de tijd mocht het dan nog niet opgelost zijn gaat ALLES RETOUR!!!!!!

Dan maar over naar KPN GLASVEZEL dan maar iets meer betalen maar wel stabieler..... Jammer dat het zo moet gaan :giveup:


Gem download avond: 3,8mbit
Gem upload avond: 0,4kb

Gem download weekend: 2 a 5 mbit
Gem upload weekend: 0,50


ping niet lager dan 120ms:no:
 
Ik geef Ziggo nog 4 weken de tijd!!!!

Ik ben het nu ECHT ZAT!!!!!
Al vanaf maart heb ik problemen met mijn internet traag!!!!
Oplossing was bij mijn docsis 2.0 andere downstream frequentie op te slaan en werkte weer voor een tijdje.

Nu sinds 3 weken heb ik mijn nieuwe docsis 3.0 en dit is echt gewoon triest!!
Precies de downstream frequenties die problemen gaven bij mijn vorige modem, helaas kan ik de frequenties nu niet meer veranderen (pass of the day).

Ik heb al 8x gebeld en er gebeurd gewoon niets!! Ze blijven je aan het lijntje houden dat ze er mee bezig zijn.

Nou ZIGGO ik geef jullie nu nog 4 weken de tijd mocht het dan nog niet opgelost zijn gaat ALLES RETOUR!!!!!!

Dan maar over naar KPN GLASVEZEL dan maar iets meer betalen maar wel stabieler..... Jammer dat het zo moet gaan :giveup:


Gem download avond: 3,8mbit
Gem upload avond: 0,4kb

Gem download weekend: 2 a 5 mbit
Gem upload weekend: 0,50


ping niet lager dan 120ms:no:

Monteur al geweest ?
 
Monteur?

Denk dat de monteur weinig hier aan kan doen, de hele wijk heeft er namelijk last van.

Pleasure is mijn buurman :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan