• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nog steeds geen decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ongeveer hetzelfde gaande. In december Alles in 1 Plus aangevraagd. (Had voorheen z2 abbo)

Leek in het begin allemaal goed te gaan. Bevestiging ontvangen en Porterings brief voor telefonie verstuurd.
Begin Januari is het abbo over gegaan naar Alles in 1 Plus.


Vandaag de dag nog geen enkel spoor van een DHZ installatie pakket. :roll:
Meerdere keren naar de Helpdesk gebeld maar werd hier niet veel wijzer van.

Zou nu wel graag willen weten waar dat pakketje blijft. :grin:

Iemand advies? :giveup:
 
Hoi,

Ja heb ik ook meegemaakt.
Duurde ongeveer 4 weken.
Heb ik de tussentijd een paar keer gebeld.
Doot het lanbge wachten kunnen ze je wellicht wel compesatie aanbieden (paar maanden korting oid)

Uiteindelijk kreeg ik het DHZ pakket netjes binnen.
Het duurt waarschijnlijk zo lang omdat de levering van de decoders haperingen vertoond. En de decoder zit samen met je DHZ pakket telefonie (nieuw modem waarschijnlijk e.d) verpakt.

DUS: ik zou nog even bellen; vragen naar de status van je bestelling. Wellicht duurt het niet zo lang meer...maar je kan ook een track n trace nummer vragen en wellicht een compesatie.

Succes....gr

spif
 
waarom wacht Ziggo niet met opsturen tot ze het pakket in het totaal kunnen aanbiedingen?
Ik wacht nog wel een tijdje tot alle klachten voorbij zijn,ik hoor alléén maar gezeur over die alles in één aanbieding. :frons:
 
wat ik hoop is het volgende, als ze in maart i-tv landelijk gaan uitrollen dat ze dan de i-tv decoder gratis geven bij het pakket van 64,95 en dat ze daarbij korting bieden op je digitale tv pakketten. Je bent dan immers wel genoeg kwijt bij elkaar per maand.
 
ben benieuwd hij is er nog niet ??!!:cry:
 
Heb gisteren een brief ontvangen van ziggo waar in staat dat ik de decoder tussen 2 / 12 februari kan verwacten ivm met problemen met levering van die dingen. Hoef nu een maand lang geen abbonements kosten te betalen. Maarja eerst nog even afwachten of ik de decoder daadwerkelijk tussen 2 / 12 binnenkrijg. :eek:
 
Heb gisteren een brief ontvangen van ziggo waar in staat dat ik de decoder tussen 2 / 12 februari kan verwacten ivm met problemen met levering van die dingen. Hoef nu een maand lang geen abbonements kosten te betalen. Maarja eerst nog even afwachten of ik de decoder daadwerkelijk tussen 2 / 12 binnenkrijg. :eek:


Ja klopt die brief is verstuurd, nadat er al een standaard "bandje" met een dergelijk spijt-tekst te horen was als je belde met ziggo HD.

Maar dat van die maand gratis staat er niet in hoor!
Ja...wat je niet krijgt betaal je niet...dat klopt..
Maar ze zeggen; de decoder is gratis en voor standaard pakket betaal je digitaal niets meer dus is het alleen vervelend dat hij er nog niet is, maar heeft niets met kosten te maken.....

Ik had 3 weken geleden al gehoord (en gepost) van Ziggo dat de datum rond 8 -15 februari werd genoemd. Ze hebben namelijk een enorme stapel orders liggen, maar de decoders zijn er nog niet.
EN/OF deze staan nog niet klaar om samen met het ZIGGO pakket met smartcard + info en Ziggo doosjes verstuurd te worden.
In een centraal magazijn worden al deze dingen namelijk samen verpakt.....

Gelukkig werkt bij mij alles prima! Alles van t pluspakket werkt goed en twee decoders is echt wel super!!

Ik hoop dat ook het administratieve gedeelte nu goed gaat....(facturen en koppelingen + toezeggingen!! in hun systeem). De eerste signalen die ik krijg zijn hoopgevend...maar het is naturlijk ziggo........dus nog even afwachten een paar maanden....

Succes als je nog storing hebt of nog dingen moet ontvangen.....het kost vast goed.... en tja soms veel klagen, en compesatie vragen!!!
 
Heb gisteren een brief ontvangen van ziggo waar in staat dat ik de decoder tussen 2 / 12 februari kan verwacten ivm met problemen met levering van die dingen. Hoef nu een maand lang geen abbonements kosten te betalen. Maarja eerst nog even afwachten of ik de decoder daadwerkelijk tussen 2 / 12 binnenkrijg. :eek:

Zet deze brief eens online of mail hem mij eens aub

het zou schandalig zijn als ze onderscheid gaan maken tussen klanten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed nieuws, gisteren kwam TNT aan de deur met mijn Ziggo installatie pakket. :pompom: Gelijk geinstalleerd! Het modem werkte alleen niet. :shock:
Het lampje "online" bleef knipperen. Ik kon mijn modem dus niet activeren. Heb via draadloos internet Ziggo snelhelp geïnstalleerd en een chatsessie gestart. Mac adres doorgegeven en een paar minuten later kon ik internetten. :D

Uiteindelijk alles goedgekomen. :applause:
 
Hier nog niet eens het pakket binnen terwijl alles 10 februari zou ingaan :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan