• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abbonement uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
@

@ziggo

Hallo, ik heb op dit moment op mijn 1st smartcard film1+Digitaal totaal.
Ik heb al 5keer naar Ziggo gebeld om mijn pakket uit te breiden met het HD pakket en het zou steeds binnen 2weken geactiveerd zijn. Ik heb totaal 6weken gewacht en heb al een paar email-s gestuurd maar nog steeds geen HD pakket :sad:. (mijn andere zenders werken wel gewoon)
Iemand enig idee hoe ik dit pakket op mijn smartcard krijg ?.
Alvast Bedankt
 
Bij mij ook een ramp, heb 4 week geleden het extra hd pakket aangevraagd en nog steeds is dit pakket niet geactiveerd. Wat een ellende, ZIGGO activeer mijn HD pakket nou eens.
 
Bij mij ook een ramp, heb 4 week geleden het extra hd pakket aangevraagd en nog steeds is dit pakket niet geactiveerd. Wat een ellende, ZIGGO activeer mijn HD pakket nou eens.

Je kunt gewoon de helpdesk bellen. Als je geluk hebt zit je niet in de migratie en kan het pakket nagenoeg direct worden toegevoegd.

Als je helemaal niet verder komt mag je mij je naam en postcode en smartcard nummer doorsturen
 
Je kunt gewoon de helpdesk bellen. Als je geluk hebt zit je niet in de migratie en kan het pakket nagenoeg direct worden toegevoegd.

Als je helemaal niet verder komt mag je mij je naam en postcode en smartcard nummer doorsturen

Anoniem bedankt, Ik ga het nog een keer proberen bij de helpdesk. Als dat niet lukt dan stuur ik je mijn gegevens. Alvast hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan