• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing casema gebied.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag geen storingen gemerkt. Dit betekent niet dat ze er niet waren maar in ieder geval dat het minder was dan gisteren
 
Net om 20.28 uur een storingkje van 1/2 min.
Dus niets te klagen.
 
Vanochtend rond 11:00 weer een storing van ca 5 minuten op de digitale radio (geluid viel weg)...
 
@benteb: je kunt in het vervolg natuurlijk ook gewoon kijken op de site van Ziggo; daar staan de storingen en oplossingen ook vermeld.

Meestal niet is mijn ervaring!


Mijn hapernede beelden lag aan: Stekkers e.d. meldde ze mij. Oh, dus opeens zijn mijn stekkers en kabels niet meer goed. :shock:

Heb ze even de link naar de diverse berichten op dit forum gestuurd. Word een beetje geirriteerd van die 'smoezen' de hele tijd.
 
Ziggo is niet verantwoordelijk voor de storing van de Tour de france.

Dat komt alleen dat die motor camera draadloos zijn en dat gaat
via een helikopter en als je dan tussen de bergen zit kan het signaal wel
eens afzwakken. En dan lijkt het inderdaad alsof er een storing bij Ziggo is.

Sporza (België) en Eurosport hebben namelijk dezelfde storingen.
 
Ziggo is niet verantwoordelijk voor de storing van de Tour de france.

Dat komt alleen dat die motor camera draadloos zijn en dat gaat
via een helikopter en als je dan tussen de bergen zit kan het signaal wel
eens afzwakken. En dan lijkt het inderdaad alsof er een storing bij Ziggo is.

Sporza (België) en Eurosport hebben namelijk dezelfde storingen.
Daar heb ik het natuurlijk niet over. :? Dat onderscheid kan ik ook nog wel maken.
 
Storing in casema gebied (pc 1945)

Naar aanleiding van de zoveelste storing van Ziggo weer de standaardhandeling uitgevoerd door Decoder te resetten en fabrieksinstellingen te laden. Digitale tv deed het daarna weer, echter voor slechts een half uur. Plotseling tv op zwart (alle kanalen) en geen enkele melding whatsoever. Ben ik de enige, want zie hier niets van op ziggo.nl?

Dit gebeurde 25 juli omstreeks 17.30
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan