• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

router of switch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles in 1, 20 Mb heb ik, dat is toch Z1..of was het Z2...???

Euuh...beetje flauw van mezelf, maar niet alle gebruikers surfen:pompom:
Dat is Alles in 1 Plus! Z1, Z2 en Z3 zijn toaal verschillende abonnementsvormen.

En sommigen surfen toch maar 1 keer per maand? :schater:
 
Alles in 1, 20 Mb heb ik, dat is toch Z1..of was het Z2...???

Euuh...beetje flauw van mezelf, maar niet alle gebruikers surfen:pompom:
Er gaan wat lijnen naar webcam's (welke zich overigens niet op de slaapkamers bevinden) en een netwerkprinter etc.
Dus gesurfed wordt er maar door hooguit 4 lijnen en dan ook nog niet gelijktijdig..
Dat is alles-in-1 plus. Dat moet prima gaan werken.
 
Dat is Alles in 1 Plus! Z1, Z2 en Z3 zijn toaal verschillende abonnementsvormen.

En sommigen surfen toch maar 1 keer per maand? :schater:

Heej naamgenoot :-)
Idd......
:applause:
 
Dat is alles-in-1 plus. Dat moet prima gaan werken.

Dank je wel,

Ik ga denk ik van die switch af, en ga een 8-poorts router aanschaffen.
Welke dat nu moet gaan worden is weer andere discussie vermoed ik.
Zelf denk ik aan een opensource router. Of een Linksys.
Of als jullie toch enige suggestie hebben....

Soswieso bedankt voor het meedenken !
Xsie
 
Dan ga je jezelf wel op kosten jagen denk ik. Een switch kost maar een tientje. Bovendien heb je met het leggen van de utp kabels wat meer speling. Je kan 4 kabels van 20 meter leggen maar ook 1 kabel van 20 meter en dan een switch met 4 korte stukjes. Tis maar wat je wil ....
 
Dank je wel,

Ik ga denk ik van die switch af, en ga een 8-poorts router aanschaffen.
Welke dat nu moet gaan worden is weer andere discussie vermoed ik.
Zelf denk ik aan een opensource router. Of een Linksys.
Of als jullie toch enige suggestie hebben....

Soswieso bedankt voor het meedenken !
Xsie
ik was sowieso niet voor een 8 poorts router gegaan. Daar deze dingen schaars en dus erg duur zijn. Een moderne 4 poort linksys/D-link/netgear router voldoet prima. Knoop hierachter een 8 poorts switch en je bent er,
heb je zelfs nog 2 poorten over :)
 
Vraag over router

In Amersfoort krijgen de abonnees met het duurste alles-in-1 pakket een snelheid tot 120Mb/10Mb aan het eind van deze maand althans volgens de berichten. Er zijn 500 abonnees die meedoen aan een test.

Ik heb een Sweex router 300Mb maar ik lees dat je een gigabit-router, een gigabit-ethernetkaart en CAT5e kabel nodig hebt.

Ik voldoe aan 2 eisen maar vraag me of de Sweex router 300Mb de snelheden aan kan ? Indien dit niet mogelijk is welke gigabit-router kan ik dan het beste nemen ?

Groet,

Rob

https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/ziggo-verhoogt-internetsnelheid-in-amersfoort-naar-120-mb
 
Ja die heb ik gezien, heb je enig idee of de Sweex 300Mb de snelheden aan kan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan