• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah. Perfect. Zoals Cees al schreef had ik dat gewoon kunnen lezen. Was waarschijnlijk teveel afgeleid omdat ik tussen de regels lees dat er een release komt waarin bugs worden opgelost, kleine functionele wensen worden meegenomen maar een groot deel van de wishes niet. Ik denk dat we ons moeten voorbereiden dat dit mogelijk ook de laatste release van de software zal zijn (mogelijk op een volgende bug release na). Ik begrijp dat ook wel omdat de ontwikkeling van nieuwe functionaliteit een erg kostbare zaak is en er feitelijk geen inkomsten tegenover staan. Ik wacht nu al met spanning op de volgende Humax C PVR. Wellicht dat we daar een wish list voor kunnen maken dan hoeven we ons niet alleen te beperken tot de software maar kunnen we het ook over de hardware hebben. Ik meld mij bij deze aan om een pre release van de volgende Humax te testen :-P.

Barlin

Dan moeten we maar in extra grote vette letters bovenaan op de wishlist zetten dat er een AANZIENLIJKE HD kwaliteitsverbetering moet komen bij de volgende machine om te voorkomen dat Humax wordt gezien als een leverancier van mediokere kwaliteit.

Als je ziet wat er mogelijk is kan dit VEEL beter, ook met de huidige geknepen bitrates
 
Ik ben overigens uitermate tevreden over de HD kwaliteit en weet eigenlijk niet wat daar nog aan te verbeteren is.

Barlin
 
Ik ben blij te lezen dat er schot in de zaak zit. bij deze lijkt het erop dat ik sowieso alle wishes naar de nieuwe lijst kan verhuizen, en hopelijk blijft de bug-list minimaal... we zullen zien...
 
Ik ben blij te lezen dat er schot in de zaak zit. bij deze lijkt het erop dat ik sowieso alle wishes naar de nieuwe lijst kan verhuizen, en hopelijk blijft de bug-list minimaal... we zullen zien...

Er zit schot in? Hooguit de hoogst noodzakelijke bugfixes zullen worden gedaan voor de 5050 en waarschijnlijk geen enkele wish. Dus kun je die wishes wel verplaatsen naar een nieuwe discussie maar daar wordt toch niets mee gedaan met het oog op een eventuele nieuwe decoder, dus je wishes blijven keurig staan.

Gert.
 
Er zit schot in? Hooguit de hoogst noodzakelijke bugfixes zullen worden gedaan voor de 5050 en waarschijnlijk geen enkele wish. Dus kun je die wishes wel verplaatsen naar een nieuwe discussie maar daar wordt toch niets mee gedaan met het oog op een eventuele nieuwe decoder, dus je wishes blijven keurig staan.

Gert.

maar er komen tenminste bugfixes...
en de wishes zullen meegnomen worden in de ontwikkeling van een opvolger... ook dat is een mooi voorruitzicht.
 
De wishes zijn inderdaad mooi voor een volgende versie van de 5050. Neem dan maar meteen de volgende wishes op:

1. Card sharing over het netwerk van verschillende boxen. Zal wel niet door Ziggo worden ondersteund vrees ik.

2. DVD/Blu ray ondersteuning en brander erin.

3. Volledige ondersteuning van netwerk en HTML ondersteuning (was volgens mij al een wens). Zou mooi zijn als je hem van je vakantieadres kan bedienen.

Barlin
 
3. Volledige ondersteuning van netwerk en HTML ondersteuning (was volgens mij al een wens). Zou mooi zijn als je hem van je vakantieadres kan bedienen.

dat zou simpeler kunnen voor humax. Wat als ziggo dat als extra service ging doen? Ze zetten een website op waar je kunt inloggen. Dan laten ze daar de (jouw) guide zien. Daar kun je dus alles programmeren zoals je het wilt.

En de humax (of welke decoder dan ook) kan via een simpel sync protocol jouw data (elk uur of zo) op halen (en ook wat je via de decoder heb gedaan naar toe pushen zodat je echt alles ziet)
 
Klinkt mooi maar ik vind de extra schakel die Ziggo dan is vervelend. Beter lijkt mij een EPG te hebben die wat verder vooruit kijkt en die je ook via een web browser of zo kunt benaderen. Aardig is als je opgenomen programma's (in lage kwaliteit) kunt bekijken via een web interface.
 
De wishes zijn inderdaad mooi voor een volgende versie van de 5050. Neem dan maar meteen de volgende wishes op:

1. Card sharing over het netwerk van verschillende boxen. Zal wel niet door Ziggo worden ondersteund vrees ik.

2. DVD/Blu ray ondersteuning en brander erin.

3. Volledige ondersteuning van netwerk en HTML ondersteuning (was volgens mij al een wens). Zou mooi zijn als je hem van je vakantieadres kan bedienen.

Barlin

Je bedoelt een dreambox? Behalve, een gedeelte van, punt 2 dan want een dm ondersteunt geen BlueRay...

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan