• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

  • Onderwerp starter exroosje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nu kijk ik verplicht elke dag as the world turns, csi, grey's anatomy, house etc weet je hoeveel persoonlijk leed ik daarvan ondervind :rolleyes:
Dat is al genoeg reden om schadevergoeding te eisen :wink:.

nu is de helpdesk niet de meest betrouwbare, dus hopen dat zij het (zoals gewoonlijk) mis hebben :oyeah:
Nee, zij genieten ook niet mijn vertrouwen. Hopelijk is de oplossing er toch een stukje sneller, uitgedrukt in uren of dagen, geen weken.
 
Maarrrr... dat kan men daar bij Ziggo toch niet serieus menen???
Er komt toch een fix???

Het is toch echt wat ik een uur geleden te horen kreeg... lijkt mij dat Ziggo dit wel op de één of andere manier zal moeten compenseren... wie heeft een voorstel?
 
Februari? Dat ga je niet menen....

Nu ben ik nogal sceptisch over alles wat de helpdesk over de Cisco roept, in mijn ervaring is 95% van wat de helpdesk over de Cisco roept nml pertinent onjuist.
Maar als dit echt zo is mag ik toch hopen dat er enige vorm van tegemoetkoming van Ziggo komt.

Suggesties: 6 maanden gratis On demand TV en Uitzending gemist of zo (als ze dat tenminste werkend krijgen). Alle incasso's vergeten voor de Cisco boxen die ze nog steeds moeten incasseren mag ook natuurlijk :wink: (al hebben de kopers van de Cisco via Mediamarkt daar niets aan).

En voor dat iemand weer begint met de melden dat je niet iets kan compenseren waarvoor je niet betaald: de Cisco is 428 euro waar de overige HDTV decoders zo'n 200 euro goedkoper zijn. Dat betekend dus dat mensen zo'n 200 euro hebben betaald voor de PVR functie.
Verder is dit een officieel door Ziggo gesupport product wat verkocht wordt met nadruk op de PVR en timeshift functionaliteit.
OK, weliswaar heeft Ziggo bij mij nog steeds niets voor de Cisco geïncasseerd, maar die incasso zal echt wat volgen en bovendien zijn er ook mensen die hem bij bv Mediamarkt hebben gekocht en gewoon wel al alles betaald hebben.

Oh, en dan neem ik aan dat ze ook die grootschalige uitrol van de Cisco die aangekondigd was voor eind dit jaar (hebben ze sowieso niet heel lang meer voor) wordt uitgesteld tot dat dit opgelost is?

Ga ondertussen zelf maar weer even mijn DVD recorder terugvragen bij mijn ouders en hopen dat mijn mediacenter in reparatie snel gemaakt is.
 
Toch maar even voor € 0,10 per minuut met de helpdesk gebeld. Deze vertelde dat het probleem waarschijnlijk pas ergens in februari opgelost zal zijn... hopelijk bedoelde ze wel februari 2009 :roll:.

Is een reactie nog wel nodig:giveup:? Dit is natuurlijk onacceptabel, gelukkig is de helpdesk van een dusdanig niveau dat de kans groot is dat wat ze doorgeven onzin is. Ik zou graag een antwoord hebben of dit inderdaad zo is. Mocht dit het geval zijn dan verwacht ik dat ik het aparaat gewoon terug kan sturen naar Ziggo en mijn geld terug krijg. Ik zal dan overgaan op een gewone harddisk recorder, die heeft namelijk geen last van dit soort zaken.

Dus als het kan graag een officiele reactie of in dit forum of op de storingen site van Ziggo plus het aanbieden van een alternatief zoals het terugsturen van de decoder.

PS: We zitten nu op dag 10, op zich al reden genoeg om het aparaat terug te sturen. Hij doet namelijk niet wat hij moet doen!
 
terug kan sturen naar Ziggo en mijn geld terug krijg.

Helemaal eens, maar heb jij de Cisco al wel betaald dan? Geld terugvragen is wat lastig zo lang Ziggo die dingen niet geïncasseerd heeft.
 
Helemaal eens, maar heb jij de Cisco al wel betaald dan? Geld terugvragen is wat lastig zo lang Ziggo die dingen niet geïncasseerd heeft.

Ik ben blijkbaar een van de weinige gelukkige die al wel betaald heeft, al is dat inderdaad pas in oktober afgeschreven terwijl het aparaat de tweede helft van juli is binnengekomen...
 
Dat er een incident is kan ik mee leven. Dit soort dingen gebeuren... dat het langer dan verwacht duurt kan ik ook nog mee leven. Soms zit het tegen.

Maar na 9 dagen mag je toch wel enigszins inzicht hebben in het issue, tevens, zodanig geescaleerd hebben dat er iemand bij betrokken is met de kennis en bevoegdheid om een uitgebreidere communicatie te doen waarin:
- ofwel een timeframe,
- ofwel de ernst van het probleem wordt weergegeven (+ opties voor het laatste geval)

Na communicatie van de februari als resolve tijd door de helpdesk, vraag ik me af, heeft Ziggo inzicht in het issue, maar nemen ze klanten echt niet serieus, ofwel zijn ze incompetent en hebben ze nog steeds geen inzicht? (let wel, ik bedoel niet de informatie op deze site, maar de officiele, hier staat nog steeds niet meer dan een summiere melding)

En voor we beginnen over wat ik heb gekocht (HD of PVR) / trial product / niet ondersteund etc.... Als het allemaal zo onzeker is of een Cisco werkt, of zit met DTV / VOD nog in de testfase, Verkoop het product niet op je site, zeg niet dat het Ziggo approved is als het bij de mediamarkt verkocht wordt.
Doe dan eerst field test's met groep test gebruikers... totdat je een werkende stabiele service hebt.

Ik heb met een alphacrypt en DTVcard gewerkt, daar weet ik van dat het niet wordt ondersteund en dat ik problemen kan verwachten (ofwel zelf continue aanpassingen doen / moeilijk werkend). Maar ben overgegaan op Cisco omdat deze wel degelijk door Ziggo als "werkend" wordt aangegeven. (incl PVR)
 
Ik heb met een alphacrypt en DTVcard gewerkt, daar weet ik van dat het niet wordt ondersteund en dat ik problemen kan verwachten (ofwel zelf continue aanpassingen doen / moeilijk werkend). Maar ben overgegaan op Cisco omdat deze wel degelijk door Ziggo als "werkend" wordt aangegeven. (incl PVR)

Exact, idem hier. Ik heb afgezien van aanschaf van een HTPC met DVB-C kaarten vanwege mogelijke issues in de toekomst met CI+ en heb eigenlijk alleen daarom de Cisco als officiële oplossing gekocht.
Het is dan wel erg zuur om te lezen dat juist de mensen met de NIET ondersteunde oplossing WEL kunnen opnemen.

Hoezo ondersteunde oplossing? Ondersteund wordt kennelijk ook de Cisco niet. Als er nml een storing is zijn de Cisco gebruikers kennelijk niet belangrijk genoeg om gesupport te worden.
 
Als het echt februari wordt, dan hoor ik dat het liefst ook van Kitaro1 en anoniem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan