• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

humax 5050 met ci+ aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hans71

beste,
ik heb een sony 40z5500 en een humax 5050. Ik ben hier erg tevreden over, maar blijf toch met 2 ab zitten.
Helaas ben ik niet zo'n techneut en ik vraag me af of ik nu een CI module kan bestellen voor de sony en de humax dan kan blijven gebruiken als harddiscrecorder die digitaal opneemt? Ik hoef 'm dan alleen te gebruiken als ik wil opnemen
 
beste,
ik heb een sony 40z5500 en een humax 5050. Ik ben hier erg tevreden over, maar blijf toch met 2 ab zitten.
Helaas ben ik niet zo'n techneut en ik vraag me af of ik nu een CI module kan bestellen voor de sony en de humax dan kan blijven gebruiken als harddiscrecorder die digitaal opneemt? Ik hoef 'm dan alleen te gebruiken als ik wil opnemen

Ja uiteraard kan dat, de TV en de PVR zitten elkaar absoluut niet in de weg. Je kunt dat ook nu meteen zonder CI+ module zelf al testen, omdat je op je Sony TV zonder module of smartcard Nederland 1 HD en Nederland 1 SD kunt ontvangen. Ik heb ook een Sony met een ingebouwde DVB-C tuner die mij uitstekend bevalt maar overweeg toch om ook nog de Humax 5050C aan te schaffen. Bijkomend voordeel is dan dat je twee digitale zenders gelijktijdig op kunt nemen en daarbij nog zonder beperkingen via de TV gelijktijdig naar een derde digitale zender kunt kijken.
 
beste,
ik heb een sony 40z5500 en een humax 5050. Ik ben hier erg tevreden over, maar blijf toch met 2 ab zitten.
Helaas ben ik niet zo'n techneut en ik vraag me af of ik nu een CI module kan bestellen voor de sony en de humax dan kan blijven gebruiken als harddiscrecorder die digitaal opneemt? Ik hoef 'm dan alleen te gebruiken als ik wil opnemen

Naar mijn weten wordt bij de Humax 5050 een universele afstandsbediening geleverd, is het niet mogelijk om die te gebruiken op je Sony? Tevens wat hier boven gezegd wordt is ook erg handig, de Humax gebruiken om 2 dingen op te nemen en dan de CI+ om tv te kijken, aan de andere kant.. hoe vaak neem je 2 dingen tegelijk op! ;)
 
dank voor jullie berichten. ik heb 'm bij Ziggo besteld en had gehoopt jullie vandaag mijn ervaring te kunnen mededelen. Hij zou de 20e geleverd worden. Vandaag echter een mailtje waarin vermeld wordt dat ze 'm niet op voorraad hebben en verwachten enkele dagen na de 27e kunnen leveren.
we wachten af.
 
logitech harmony en je hebt verder geen ab meer nodig.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
logitech harmony en je hebt verder geen ab meer nodig.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Precies danwel Logitech Harmony One :applause:
 
de one heeft 1 nadeel, waar zitten de 4 kleur toetsen ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
de one heeft 1 nadeel, waar zitten de 4 kleur toetsen ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413


Bij mij zitten de 4 kleuren toetsen op de touchscreen.
 
standaard of heb je dat zelf gedaan. Wel mooi want de 900 is best duur.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
dank voor jullie suggestie van een universele AB. Ik heb dit ooit geprobeerd met een philips prestigo, en was toch niet helemaal tevreden.
Met name harder/zachter is een functie die wij veel gebruiken. Als ik dan met een universele ab werk, moet ik toch weer overschakelen. De tv hard zetten en dan dimmen met een decoder vind ik geen optie. ALs de kinderen dan een spelcomputer kijken of we zetten een dvd op moet ie toch weer zachter.
ps had even gezocht, maar de kosten zijn ook vergelijkbaar met een ci card
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan