• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

humax decoder via ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi sjaool
Ik heb dit ook al gedaan bij Ziggo maar ze verwijzen mij toch door naar de Humax fabrikant.
Groetjes Jan

Het zou best kunnen dat je (nu) door Ziggo wordt doorverwezen naar Humax omdat je de decoder al een jaar in huis hebt. Het is natuurlijk heel onverstandig geweest om dat ding eerst een jaar (!) in de doos te laten zitten. Als je het namelijk meteen bij ontvangst had getest, dan was het een gevalletje DOA geweest, en dan had Ziggo het ding waarschijnlijk wél direct willen omruilen. De problemen zijn dus toch (ook) een beetje je eigen schuld.
 
Het is natuurlijk een sneue zaak dat de Humax decoder kapot is gegaan,

Als de garantie en support geen uitkomst meer biedt is een tweedehands decoder kopen een optie,

Zoek via Marktplaats of een dergelijke site een decoder bij u in de buurt, en koop deze, en probeer zo mogelijk het apparaat daar te testen,

Veel mensen doen de decoder de deur uit omdat er een HD televisie en decoder aangeschaft wordt, vaak kunt u de digitale decoder dan voor een lief prijsje kopen,

Veel succes en vriendelijke groeten,

C. la Fleur.
 
hoi sjaool
ik heb dit ook al gedaan bij ziggo maar ze verwijzen mij toch door naar de humax fabriekant
groetjes jan
Sorry, ik lees dat je de decoder al een jaar in je bezit hebt en dan heeft Ziggo inderdaad gelijk om je door te verwijzen naar Humax.
Had je de decoder meteen vorig jaar juli aangesloten en hij was kapot had je inderdaad recht gehad op vervanging/reparatie door Ziggo.

Ik zou in ieder geval meteen contact opnemen met Humax.
Je hebt in Europa altijd 2 jaar garantie, zie Consuwijzer dus de kans dat hij gratis gerepareerd wordt is zeer groot.

Nogmaals succes!
 
Sorry, ik lees dat je de decoder al een jaar in je bezit hebt en dan heeft Ziggo inderdaad gelijk om je door te verwijzen naar Humax.
Had je de decoder meteen vorig jaar juli aangesloten en hij was kapot had je inderdaad recht gehad op vervanging/reparatie door Ziggo.

Ik zou in ieder geval meteen contact opnemen met Humax.
Je hebt in Europa altijd 2 jaar garantie, zie Consuwijzer dus de kans dat hij gratis gerepareerd wordt is zeer groot.

Nogmaals succes!

Ik lees in zijn verhaal (https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=184528&postcount=10) dat hij die decoder(s) in oktober 2008 heeft ontvangen, dus nog geen jaar geleden. Dus moet ie gewoon bij ziggo zijn.

Gert.
 
update: De heer Kijzers heeft afgelopen maandag contact gehad met Humax en heeft de decoder via een antwoordnummer direct naar Humax gestuurd onder fabrieksgarantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan