• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HBO is niet meer op te nemen of te pauzeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

martinus49

Ben ik de enige, of zijn er meer mensen die gemerkt hebben dat bij het HBO pakket niet meer mogelijk is om de film te pauzeren of op te nemen?

Ik krijg sinds vandaag een melding dat deze functies bij deze zenders niet tot mijn abonnement horen. Nog nooit eerder gezien en erg irritant.
 
HBO

Het niet kunnen overzetten van een opgenomen film naar een externe hdd en het langdurig herhalen van de films heeft mij doen besluiten om het HBO abonnement op te zeggen.

Achteraf vond ik Film1 nog leuker dan HBO.
En wat me ook opvalt is dat er heel veel fims en series ook uiteindelijk gewoon op de normale zenders te zien zijn.
 
Het punt is dat ik vanaf gister de programma's van HBO niet eens meer op pauze mag zetten en ook als je op rec. drukt krijg je een melding dat dit niet kan.
 
Opnemen lukt mij wel, maar pauzeren inderdaad niet meer. Waar slaat dit op?

Ai,ai, niet goed getest... Pauzeren lukt wel. Je moet effe een paar seconden wachten als je van zender switcht en dan op de pauze of rec toests duwt. :oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het nog niet geprobeert, als dit waar is dan zeg ik meteen mijn hbo abbo op. film1 kijk ik momenteel toch meer, betere programmering, helaas alleen 1 hd zender en HBO 3.
 
net even getest, ik kan gewoon pauzeren op HBO en ook gewoon opnemen en afspelen. ik krijg bij een opname van HBO op mijn humax5050c wel een extra code achter de opname in de lijst wat ik bij andere zenders niet heb, er staat dan "enc" achter. weet niet wat dat betekent maar opname kan ik gewoon afspelen.
 
Heb ondertussen gemaild naar klantenservice. Heb nog geen antwoord, wacht dus af
 
ik krijg bij een opname van HBO op mijn humax5050c wel een extra code achter de opname in de lijst wat ik bij andere zenders niet heb, er staat dan "enc" achter. weet niet wat dat betekent maar opname kan ik gewoon afspelen.
Waarschijnlijk opname met encryptie?
Dus alleen nog maar af te spelen op de Humax zelf en niet op een pc/mediaplayer via FTP/USB export.
 
net even getest, ik kan gewoon pauzeren op HBO en ook gewoon opnemen en afspelen. ik krijg bij een opname van HBO op mijn humax5050c wel een extra code achter de opname in de lijst wat ik bij andere zenders niet heb, er staat dan "enc" achter. weet niet wat dat betekent maar opname kan ik gewoon afspelen.

Hier opnemen en pauzeren gewoon mogelijk. Ook geen "enc" icoontje te zien. Het icoontje heb ik in het voorjaar 1 maal gezien bij een opname van toy story 3.

pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan