• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software update beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
De olympics op Eurosport in native hd zien er iig strak uit.

Hopelijk voor jou bedoel je de WK atletiek, anders loopt je decoder een jaar achter. :schater:

Veel plezier met de humax, heb zelf nu zo'n 3 maanden de 5050 en heb er nog geen dag spijt van gehad. :)
 
Hopelijk voor jou bedoel je de WK atletiek, anders loopt je decoder een jaar achter. :schater:

Veel plezier met de humax, heb zelf nu zo'n 3 maanden de 5050 en heb er nog geen dag spijt van gehad. :)

Nu ik weer kijk, lijkt het meer op het WK atletiek. Ik heb subsessievelijk wat oude signalen ontvangen gereflecteerd via een verdwaalde planeet of ander hemellichaam. Je weet hoe dit met radiosignalen en de lichtsnelheid werkt. Hoe dit dan weer mijn humax heeft te bereiken via het kabelnetwerk, daar moet ik een antwoord op schuldig blijven.
 
HD-dolby geluid nu wel te regelen?

:pompom: Kan ik nu eindelijk 's avonds weer doorschakelen naar HD-zenders via HDMI aansluiting ZONDER de politie op de stoep te krijgen wegens geluidsoverlast?:applause::frons:
 
Vastloper HD5000

Ik heb ook vastlopers met de IRHD-5000.

Eens in de paar weken loopt hij compleet vast, reageert nergens meer op en de enige remedie is om de stekker eruit te trekken en er weer in te doen.

Mijn HD5000 loopt via hmdi naar mijn hardman kardon receiver en wordt zo doorgelust naar mijn Panasonic tv.

Het is irritant maar ben er al aan gewend, ff de stekker erin en eruit na enkele weken/maand en hij werkt weer perfect.

Ben verder uitermate tevreden over de decoder.
 
Ik heb ook vastlopers met de IRHD-5000.

Eens in de paar weken loopt hij compleet vast, reageert nergens meer op en de enige remedie is om de stekker eruit te trekken en er weer in te doen.

Mijn HD5000 loopt via hmdi naar mijn hardman kardon receiver en wordt zo doorgelust naar mijn Panasonic tv.

Het is irritant maar ben er al aan gewend, ff de stekker erin en eruit na enkele weken/maand en hij werkt weer perfect.

Ben verder uitermate tevreden over de decoder.

Na problemen met de Cisco ontvanger heb ik deze maar gekocht. En nu ben IK eens blij dat ik totaal geen enkel probleem heb. Deze ontvanger werkt perfect en heeft geen tekortkomingen!! Sorry maar ik vind het eens heerlijk om dit te kunnen melden.
 
Na problemen met de Cisco ontvanger heb ik deze maar gekocht. En nu ben IK eens blij dat ik totaal geen enkel probleem heb. Deze ontvanger werkt perfect en heeft geen tekortkomingen!! Sorry maar ik vind het eens heerlijk om dit te kunnen melden.
Precies,ik heb ook geen enkele problemen met deze decoder,gewoon een geweldig product,klasse.Ik heb hem nu negen maanden in mijn bezit.
 
update hoe doe ik dat

in het tv scherm komt fabrieksinstellingen en software opwarderen.fabrieksinstellingen gaat want dat staat vet gedrukt, maar software opwarderen is licht gedrukt,dus kun je niet aanklikken.
ik wacht op antwoord. groetjes jan
 
in het tv scherm komt fabrieksinstellingen en software opwarderen.fabrieksinstellingen gaat want dat staat vet gedrukt, maar software opwarderen is licht gedrukt,dus kun je niet aanklikken.
ik wacht op antwoord. groetjes jan

Jan, dan is er geen nieuwe firmware voor handen en dus ook niet te downloaden. Als dit wel aan te klikken is, dan wel.
 
Hallo allemaal,

Ben sinds 2 dagen in het bezit van een Humax 5000c kabelontvanger. Ik ben over het beeld en de bediening zeer tevreden t.o.v. van mijn oude Samsung Hd ontvanger, echt een openbaring!!

Ik probeer het maar via deze weg want ben bang dat ik anders een kapitaal kwijt ben aan het bellen met de support desk van Ziggo.

Ik heb het probleem waarom dit topic gestart is. Ned1/2/3 + Ned 1/2/3HD vallen na een paar seconden weg. Ik heb inmiddels de opstart procedure zoals beschreven op myhumax.nl uitgevoerd maar dit heeft geen resultaat.
De software versie die op mijn decoder draait is 1.00.04 versie. Uit eerdere berichten heb ik begrepen dat er een 1.00.09 versie is. Deze is echter niet beschikbaar in het update menu van mijn decoder. Ik woon in Groningen en zit op het voormalig @home net. Alle instellingen van frequentie en ID kloppen allemaal. Heb de decoder net via Ziggo aangeschaft.

Mijn vraag is hoe komt het dat ik deze versie beschikbaar voor downloaden op mijn decoder?? Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik deze versie wel in mijn bezit krijg?? (dit is misschien een vraag voor de Ziggo medewerkers op dit forum).

Graag advies of een oplossing voor dit probleem. Verder ben ik zeer content met de decoder!

Alvast bedankt voor de medewerking in deze.

Gr,
Danielsan
 
Ik zou even heel snel naar de winkel terug gaan en vragen om een exemplaar welke niet een jaar in het magazijn heeft gelegen.

Zelf heb ik afgelopen vrijdag deze Humax gekocht en die heeft (uit de doos) de 'nieuwste' firmware 1.00.09 van 24 februari 2009 :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan