• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Test Eurodocsis 3.0 - Z3I

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer even ontopic, want een vraag betreffende het leveren van een modem met batterij is hier offtopic ;)

Ik las dat de snelheid van de testers na ongeveer 1 à 2 weken verhoogd zou worden... toch even een vraagje: hoe bevalt het tot nu toe? En dan doel ik op het standaard werk, surfen, mailen en zo. Download- en uploadsnelheid. Verschil met 'oude' modem?
 
Ter info: testers zitten op een aparte site, maar zo te lezen bevalt het merendeel goed.

Weer even ontopic, want een vraag betreffende het leveren van een modem met batterij is hier offtopic ;)

Ik las dat de snelheid van de testers na ongeveer 1 à 2 weken verhoogd zou worden... toch even een vraagje: hoe bevalt het tot nu toe? En dan doel ik op het standaard werk, surfen, mailen en zo. Download- en uploadsnelheid. Verschil met 'oude' modem?
 
Snellere internet verbinding??

Ik snap er niets meer van met Ziggo ik ben nu al vanaf september 2008 aan het proberen om mijn oude internetsnelheid terug te krijgen die bij mijn power abbonement hoort en nu praten ze al weer over nog snellere verbindingen.
Laat men eerst eens de problemen van de mensen die al lange tijd hun snelheden bij lange na niet halen oplossen, ik zit hier al maanden met een snelheid die maar 1/3 is van wat ik moet hebben.
Ik heb hier al,zo veel energie ingestoken qua klachten naar ziggo gaan enz dat ik mij afvraag of men deze 10 % van de mensen die nog steeds grote problemen heeft wel wil oplossen.
Ik denk dat van deze 10% er misschien 3 % echt weten dat ze een te langzame snelheid hebben das dus kassa voor ziggo.
Nee na maanden wachten op een redelijke snelheid heb ik eigenlijk de moed opgegeven, ik ben dan ook blij dat binnekort de kabel open moet gaan voor andere aanbieders ben ik eindelijk van deze prutsers af.

Vr gr een zeer geduldige ontevreden ziggo klant.
 
Deze topic gaat over de testers van de verhoogde internetsnelheden.
Door hun bevindingen, zullen alle klanten mee kunnen profiteren.
Het is bekend dat er gebieden zijn waarvan de klanten niet aan hun beoogde snelheid komen. Maar juist door deze testen hoopt men alle klanten wel op "snelheid" te krijgen.


Ik snap er niets meer van met Ziggo ik ben nu al vanaf september 2008 aan het proberen om mijn oude internetsnelheid terug te krijgen die bij mijn power abbonement hoort en nu praten ze al weer over nog snellere verbindingen.
Laat men eerst eens de problemen van de mensen die al lange tijd hun snelheden bij lange na niet halen oplossen, ik zit hier al maanden met een snelheid die maar 1/3 is van wat ik moet hebben.
Ik heb hier al,zo veel energie ingestoken qua klachten naar ziggo gaan enz dat ik mij afvraag of men deze 10 % van de mensen die nog steeds grote problemen heeft wel wil oplossen.
Ik denk dat van deze 10% er misschien 3 % echt weten dat ze een te langzame snelheid hebben das dus kassa voor ziggo.
Nee na maanden wachten op een redelijke snelheid heb ik eigenlijk de moed opgegeven, ik ben dan ook blij dat binnekort de kabel open moet gaan voor andere aanbieders ben ik eindelijk van deze prutsers af.

Vr gr een zeer geduldige ontevreden ziggo klant.
 
ik ben dan ook blij dat binnekort de kabel open moet gaan voor andere aanbieders ben ik eindelijk van deze prutsers af.
Je kunt nu ook al ADSL nemen hoor.
De kabel die "open gaat" betreft alleen (analoge) televisie.
 
Deze topic gaat over de testers van de verhoogde internetsnelheden.
Door hun bevindingen, zullen alle klanten mee kunnen profiteren.
Het is bekend dat er gebieden zijn waarvan de klanten niet aan hun beoogde snelheid komen. Maar juist door deze testen hoopt men alle klanten wel op "snelheid" te krijgen.

die paar procent klagers kunnen ze hier missen als kiespijn en worden weggezet als "zeikerds"
stel je eens voor dat die het gezellige topicje over de eurodocsis 3.0 komen verstieren.
nu is de eurodocsis 3.0 weer de uitvlucht om mensen de beloofde snelheid te garanderen...
wat kan hun die paar procent nou schelen?! zolang men hun forumpje maar heilig kan houden.
onafhankelijk ?! jullie bestaan bij de gratie van ZIGGO,zonder ZIGGO hadden jullie niet eens bestaan dus dat onafhankelijke mag je ergens steken waar geen licht schijnt.

ik ben ook 1 van die mensen die het al maanden lang na 18.00u en in het weekend met minder dan de helft van mijn snelheid moet doen.
zo ongeveer vanaf de fusie...
en na de zelfde bezigheidstherapie als van de helpdesk sturen ze je hier toch weer door naar diezelfde helpdesk als ze er niet uit komen.
het is 1 pot nat.

pappen en nathouden.
 
Klinkt goed allemaal... Vorige week vrijdag hebben ze onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd bij ons aan het netwerk, (Venlo) vermoed ook als voorbereiding hiervoor; m'n snelheid hing eerst rond de 2MB/s, nu steady op +2,3MB/s...

WBT backup batterys; ik heb m'n modem op m'n UPS aangesloten, samen met m'n wireless accesspoint, blijft m'n internet zelfs online bij een stroomuitval... No battery needed... ;)
 
onafhankelijk ?! jullie bestaan bij de gratie van ZIGGO,zonder ZIGGO hadden jullie niet eens bestaan dus dat onafhankelijke mag je ergens steken waar geen licht schijnt.
Zo'n reactie zegt meer over jezelf dan over dit forum..... :pompom:
(zelfs als die statement wel zou kloppen)
 
Euh deze reacties is hier nogal offtopic? volgens mij ging dit topic over de test van Eurodocsis 3.0 voor Z3i. Er zijn elders op het forum genoeg topics waar je jou hart kan luchten over de verbinding die je hebt en de problemen daarmee. En indien er geen topic naar wens is kan je er altijd nog een openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan