• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste monteur moest zelfs de consumenten ingang bellen voor ondersteuning. Hij stond erg lang in de wacht en daarna toen het te moeilijk werd (en inmiddels 17:15 was) werd zomaar opeens de verbinding verbroken.. Waarschijnlijk had men aan de andere kant al weekend...
 
Bij wie is itv geactiveerd zowel op de oude asl op new kaart

bij is op de oude kaart
 
Ook ik...

Hier werkt de interactieve TV ook niet (4826 Breda) kreeg afgelopen maandag een mailtje dat de Itv geactiveerd was, gelijk geïnstalleerd en ik kreeg foutmelding: Provisioning Error, linksonder staat dan ook nog (in dat schermpje) Cond. K of Cond. B

Vandaag kreeg ik wéér een mailtje dat ik gebruik kon maken van Itv, dus weer maar eens geprobeerd, helaas hij blijft Provisioning Error geven en probeert het op de achtergrond nog een keer. Als ik kijk bij status interactieve TV dan staat er OF opnieuw proberen OF even wachten.....

Ik heb ruigrok 2 dagen geleden een mailtje gestuurd maar als ik zo terug zit te lezen mag ik blij zijn als ik over 3 weken een mailtje terug krijg dus? :?

Gelukkig zit ik in het testpanel want je zou er toch niet vrolijk van worden als je er voor zou moeten betalen toch?
 
Hier werkt de interactieve TV ook niet (4826 Breda) kreeg afgelopen maandag een mailtje dat de Itv geactiveerd was, gelijk geïnstalleerd en ik kreeg foutmelding: Provisioning Error, linksonder staat dan ook nog (in dat schermpje) Cond. K of Cond. B

Vandaag kreeg ik wéér een mailtje dat ik gebruik kon maken van Itv, dus weer maar eens geprobeerd, helaas hij blijft Provisioning Error geven en probeert het op de achtergrond nog een keer. Als ik kijk bij status interactieve TV dan staat er OF opnieuw proberen OF even wachten.....

Ik heb ruigrok 2 dagen geleden een mailtje gestuurd maar als ik zo terug zit te lezen mag ik blij zijn als ik over 3 weken een mailtje terug krijg dus? :?

Gelukkig zit ik in het testpanel want je zou er toch niet vrolijk van worden als je er voor zou moeten betalen toch?


Heb je je mailtje van opwinding niet te snel gelezen?

stond er niet GEEN gebruik maken van iTV:grin:
 
:schater: nee goed gelezen, overigens zat er bij dat mailtje wel een link naar een enquete waarin gevraagd werd of de installatie enz. gelukt was EN of Itv het deed.
Ben ik de enige? of zijn er inmiddels al meer?
 
Hier werkt de interactieve TV ook niet (4826 Breda) kreeg afgelopen maandag een mailtje dat de Itv geactiveerd was, gelijk geïnstalleerd en ik kreeg foutmelding: Provisioning Error, linksonder staat dan ook nog (in dat schermpje) Cond. K of Cond. B

Vandaag kreeg ik wéér een mailtje dat ik gebruik kon maken van Itv, dus weer maar eens geprobeerd, helaas hij blijft Provisioning Error geven en probeert het op de achtergrond nog een keer. Als ik kijk bij status interactieve TV dan staat er OF opnieuw proberen OF even wachten.....

Ik heb ruigrok 2 dagen geleden een mailtje gestuurd maar als ik zo terug zit te lezen mag ik blij zijn als ik over 3 weken een mailtje terug krijg dus? :?

Gelukkig zit ik in het testpanel want je zou er toch niet vrolijk van worden als je er voor zou moeten betalen toch?

De foutmelding die je krijgt staat los van de activatie van de smartcard. Heb je de aansluiting al nagelopen? Doorgaans zit daar het probleem in.
 
Helaas ook hier dezelfde foutmelding bij het afspelen via de tv-theek en net gemist: "afspelen niet gelukt, druk op 'ok' om TV te kijken. Probeert u het later nog eens." alleen helaas blijft het later precies hetzelfde, heb een hard reset hier ook al geprobeerd trouwens.

Overigens krijg ik ook de ondertiteling op bijv. Discovery Science niet werkend terwijl ik het wel aan heb staan in de instellingen, en in mijn oude ontvanger werkten ze gewoon, iemand een trucje hiervoor?
 
Overigens krijg ik ook de ondertiteling op bijv. Discovery Science niet werkend terwijl ik het wel aan heb staan in de instellingen, en in mijn oude ontvanger werkten ze gewoon, iemand een trucje hiervoor?

De Cisco ondersteunt (nog) geen teletekst-ondertiteling en Discovery Science e.d. heeft alleen teletekst-ondertiteling en geen DVB-ondertiteling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan