• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bjorn1976

Waar Ziggo met als deadline 31 augustus stelde voor het verzenden van de docsis 3 modems naar all hun alles-in-1 klanten lijkt het er sterk op dat deze deadline niet gehaald gaat worden.

Op diverse foras duiken berichten op dat klanten nog steeds geen docsis 3 modem hebben ontvangen.

Aangezien alle modems VOOR 31 augustus verstuurd zouden zijn heeft Ziggo vandaag de kans om alle modems de deur uit te krijgen.

Of gaan alle klanten die nog geen docsis 3 hebben in de loop van volgende week een persbericht ontvangen in hun mailbox dat er vertraging is opgelopen?

Wie zal het zeggen waar het gaat eindigen met Ziggo, dat zullen we weten over enkele dagen.

Heb jij ook nog steeds geen nieuwe modem ontvangen en ben je alles-in-1 klant, post dan hier je postcode.
 
Volgens mij heb ik op tweakers al gelezen dat ziggo brieven heeft rondgestuurd dat er vertraging is opgelopen in het versturen van de modems.

"Kreeg nu een brief van ziggo.

Helaas is er voor u een vertraging in de uitlevering van deze nieuwe modem. We verwachten dat we deze in de loop van de maand september kunnen uitleveren."
 
Yep ik kreeg een antwoord op me mail

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Naar aanleiding van uw mail kan ik u mededelen dat er helaas een vertraging is opgelopen bij het leveren van de nieuwe modems. Wij doen ons best om de modem zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik vraag u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.


Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
 
Naar aanleiding van uw mail kan ik u mededelen dat er helaas een vertraging is opgelopen bij het leveren van de nieuwe modems. Wij doen ons best om de modem zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Ik vraag u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.

Dat hadden we nog niet gemerkt... :wink:

Heb van de week een mail ontvangen met een gelijke strekking (n.a.v. van een vraag van mij over de levering) waarin staat dat het modem gepland staat voor september: "Deze modem staan inderdaad gepland om geleverd te worden in voor september 2009."

Neem aan dat ik vandaag de brief - zoals hierboven vermeld - van Ziggo in mijn brievenbus zal aantreffen.

Voor de topicstarter: Nieuwegein, postcode gebied 3438.
 
hier nog geen mail ontvangen en geen modem postcode 6227 maastricht
heb net een brief ontvangen waar in staat.
Helaas is er voor u een vertraging in de uitlevering van deze nieuwe modem.
We verwachten dat we deze in de loop van de maand september kunnen uitleveren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Modem

Veel beloven, weinig geven doet Ziggo klanten in vreugde leven

1703
 
hier ook nog niets, maar eens vragen of ik dan voor de gemiste snelheid terug kan naar de alles in 1 plus.
:evil: lees net op de site bij producten dat de snelheden tussen juli en oktober zullen ingaan! De boefjes!
 
Hier ook nog niks nakkes nada.
Zelfs geen brief of mail dat de boel vertraagd is
Niet dat dát nodig is, want volgens mij worden we al sinds
januari aan het lijntje gehouden......
Zodra hier glasvezel beschikbaar is zal ik Ziggo niet zo lang laten wachten.
Dan is het wat mij betreft in 1 maandje gepiept met ze, stelletje oplichters!:evil:

postcode 3813RL

Edit: zojuist 14.30uur valt de brief binnen dat de boel is vertraagd:schater:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
7545 Enschede, geen modem, geen mail, geen brief. Schiet wel weer lekker op...... :evil::evil::evil::evil::evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan