• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
het enige wat ik mij afvraag is of dit bij iedereen die 2 cards heeft zo staat op mijnziggo. dus of bij iedereen bij de 2e card ook staat dat incasso plaatsvind via rekeningnr..
Hier staat dat ook zo, voor 3 kaarten dan. :wink:
 
oke, dank jullie voor de vlotte reacties..
Toch handig dat er zo'n site is!!!
nogmaals dank.
 
Email sturen doet wonderen.

Heb maandag email gestuurd er vrijdag een reactie terug dat het had moeten gebeuren maar dat het nu door hem handmatig doorgevoerd zou worden en dat is ook het geval :)

Het jammeren is nu alleen dat mijn ziggo achterloopt omdat we een maand geleden het totaalpakket hebben gekozen en ik nu alleen de zenders uit de oude situatie heb.

Maandag even bellen naar ziggo.
 
Email sturen doet wonderen?

Nou echt niet he, ik heb gebeld, ik heb gemaild en ik heb een klacht ingestuurd, nog steeds geen paketten op al mijn kaarten voor 1 prijs.

Dus hoe bedoel je met mailen of bellen werkt.
 
Meerdere SmartCards

Vandaag even gekeken op mijnziggo ... staan nog steeds 2 smartcards op... Kreeg zojuist een e-mail, uw factuur staat klaar etc...

Ik gekeken en ik betaal echt maar voor 1x FN S1 etc. dus ze doen het wel maar je ziet het nog niet meteen!

Ga binnenkort een 3de kaart reggen... zou ook zonder probs moeten kunnen... dus voorlopig ben ik blij met Ziggo... alleen dat nachtelijk onderhoud (zonder kennisgeving vooraf via e-mail) vind ik mooi voor de meerderheid van de mensen die liggen te pitten... maar ik als nachtbraker, wil toch wel graag weten wanneer ik vroeg naar bed kan! :no:
 
Vandaag even gekeken op mijnziggo ... staan nog steeds 2 smartcards op... Kreeg zojuist een e-mail, uw factuur staat klaar etc...

Ik gekeken en ik betaal echt maar voor 1x FN S1 etc. dus ze doen het wel maar je ziet het nog niet meteen!

Ga binnenkort een 3de kaart reggen... zou ook zonder probs moeten kunnen... dus voorlopig ben ik blij met Ziggo... alleen dat nachtelijk onderhoud (zonder kennisgeving vooraf via e-mail) vind ik mooi voor de meerderheid van de mensen die liggen te pitten... maar ik als nachtbraker, wil toch wel graag weten wanneer ik vroeg naar bed kan! :no:
nee ze sturen gaan mail maar wel altijd een brief als ze werkzaamheden gaan doen en zo vak zijn er geen werkzaamheden. normaaol 2 keer per ofzo en mischien dit jaar.afgelopen jaar iets meerin verband met DOCSIS3.0 maar die werkzaamheden vallen reuze mee
 
Helaas nog geen wijzigingen hier in Zoetermeer. Wij zitten blijkbaar echt in de allerlaatste shift. Jammer, nog even geduld dan maar. Het zal erg prettig zijn om op de andere smartcards, zonder meerkosten, ook Nickjr te hebben voor de kids.
 
Helaas nog geen wijzigingen hier in Zoetermeer. Wij zitten blijkbaar echt in de allerlaatste shift. Jammer, nog even geduld dan maar. Het zal erg prettig zijn om op de andere smartcards, zonder meerkosten, ook Nickjr te hebben voor de kids.

Even wachten tot 31 mei. Anders even bellen met de helpdesk. Is het zo geregeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan