• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

8455DVB nu al defect of netwerkstoring?

Status
Niet open voor verdere reacties.
de dvi die ik heb is digitaal. ik heb vroeger een hd-ontvanger gehad en die werkte perfect. met de cisco dus niet ( heb dus ook mijn hd-abonnement opgezegd )
 
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12263&page=16

Lees bovenstaand bericht in forum en je ziet dat het gewoon niet gaat werken met een HDMI <-> DVI kabel. Het antwoord wat afkomstig is van Ziggo medewerker is kort en bondig ze gaan dit ook niet ondersteunen. Dus of via component voorlopig HD kijken met het risico dat deze bij een toekomstige update wordt gekilled omdat op deze (analoge) uitgang geen beveiliging middels HDCP mogelijk is.....

Ik was van plan deze Cisco aan te schaffen maar na deze antwoorden heb ik voorlopig dit plan in de ijskast gezet. Ik wacht wel op alternatieven.....
 
Meende op dit forum ook gelezen te hebben dat je over component alleen SD hebt.

Kortom: de Cisco alleen kopen als je TV een HDMI aansluiting heeft.
 
HDMI naar DVI

ik heb net als een aantal andere mensen hier op het forum een HD READY tv met DVI aansluiting.

ALLE HDMI apparaten werken op mijn tv met een HDMI naar DVI kabel,. behalve de CISCO !

Ik begreep al eerder deze week van een medewerker van ZIGGO dat er geen software update komt voor de CISCO die dit probleem verhelpt.

Ik vraag me dan af: WAAROM NIET ?

Als zoiets met een software update verholpen kan worden,. waarom doen ze het dan niet ?

(mijn tv is trouwens een Philips 32pf9966/10 ambilight. 2,5 jaar geleden gekocht)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan