Censuur nog een keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar mijn mening zijn de forumregels erg duidelijk. De mods laten best veel toe, binnen de bandbreedte van de regels. Ik las net nog een bericht dat we volgens een forumlid niet negatief mochten doen over Ziggo. Kijk dat is kritiek van de koude grond. Natuurlijk mag je vertellen dat Ziggo zus of zo niet goed doet, maar dan wel netjes.

Ook ik ben niet "Roomser dan de Paus", ook ik laat me wel eens gaan "in the heat of the moment". Soms val je bewust of onbewust in de herhaling of je bijt je vast in een 'ziggoprobleem' dat je willen en wetens wil oplossen en soms te veel en te vaak hetzelfde post.

Het is in alle gevallen goed dat er moderators zijn die hier waken. Er zijn nogal wat leden die bewust hier relletjes schoppen tov andere leden of moderators. Leden die bewust het forum of de mods kapot willen maken. Ik hoop van ganze harte dat de mods hun werk blijven doen (en dat ook kunnen blijven doen) en roep dan ook een ieder op om op een gezonde manier te discussieren en van mening te verschillen zonder meteen op de man/vrouw te spelen of zonder de forumregels te overtreden.

Fijne feestdagen nog aan een ieder
 
Het censureren gaat wel ernstige vormen aannemen.
Verderop in het forum kom je ook al met zo'n vreemde beschuldiging. Zonder dat je met voorbeelden komt zet je hiermee alleen jezelf maar voor aap, want ik weet heel zeker dat er in dit forum niet gecensureerd wordt.

Dus:
Welk voorbeeld ?
Anders zou ik graag zien dat je deze beschuldiging terugneemt met excuses.
 
Waar zijn mijn post dan gebleven ?
Als ik zeg dat ZIGGO +/- 200 marketing medewerkers had/heeft
En dat er een "blik" HD medewerkers van b.v. Tempo Team word opengetrokken bij grote drukte, ik kan/wil mijn bronnen niet onthullen, maar dat van de 200 marketing medewerkers kan terug zien in de laatste RADAR uitzending.

HETNET is PET, nee ZIGGO is pas pret.
 
Waar zijn mijn post dan gebleven ?
Als ik zeg dat ZIGGO +/- 200 marketing medewerkers had/heeft
En dat er een "blik" HD medewerkers van b.v. Tempo Team word opengetrokken bij grote drukte, ik kan/wil mijn bronnen niet onthullen, maar dat van de 200 marketing medewerkers kan terug zien in de laatste RADAR uitzending.

HETNET is PET, nee ZIGGO is pas pret.

Geen idee waar je denkt dat je post gebleven is. In elk geval is er niets gewist van je.

Een post waar een dergelijke tekst in staat heb je vandaag hier gepost. Die is dus helemaal niet gewist, er is zelfs ook nog op gereageerd.

Als je je eigen posts niet meer weet te vinden, wil je dan niet ons gaan beschuldigen van censuur :no:
 
Excuses inderdaad ik was mijn post kwijt, meestal je krijg een mail bij een reactie ?
Er kwam toen juist weer een reclame blokje van ZIGGO langs, ben nu weer rustig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan