Gekleurde vierkantjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TVAS

Wie kent toch die gekleurde vierkantjes toe. De meesten onder ons hebben één groen vierkantje, anderen waaronder ik sinds vandaag, een grijsblauw vierkantje en weer anderen een rood vierkantje. Terwijl er ook nog leden zijn met wel 8 groene vierkantjes. Ik heb het nergens kunnen vinden of lezen?
 
Hallo TVAS,

Boven de post staat een weegschaaltje, daar kan je punten toekennen aan een post.

Hoe meer mensen je post punten geven hoe groener je balkje, als mensen je minpunten geven gaat het van groen naar grijs naar rood.

Het kan dus zijn dat iemand je een minpunt gegeven heeft..

Gegroet,

Thomas
 
Hallo TVAS,

Boven de post staat een weegschaaltje, daar kan je punten toekennen aan een post.

Hoe meer mensen je post punten geven hoe groener je balkje, als mensen je minpunten geven gaat het van groen naar grijs naar rood.

Het kan dus zijn dat iemand je een minpunt gegeven heeft..

Gegroet,

Thomas
Kun je ook zien aan welke post er punten zijn toegekend en wie die punten eraan heeft toegekend ?
 
Subjectief

Kun je ook zien aan welke post er punten zijn toegekend en wie die punten eraan heeft toegekend ?

Geen idee, maar ik vind het een subjectieve meting, waar ik me niet ongerust over maak omdat ik anders niet meer vrij kan reageren op een post.

Zou het echter op een afzonderlijke post slaan, waar ik me onbetamelijk in zou hebben uitgelaten, dan kan ik er wel wat mee. Dan weet ik dat ik de volgende keer mijn taal moet kuisen :wink:

Zolang ik "on a distinguished road" ben, ben ik op de goede weg, ondanks het feit dat niet iedereen blij met dit bericht zal zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je ook zien aan welke post er punten zijn toegekend en wie die punten eraan heeft toegekend ?

Nee, je kunt alleen je punten-aantal zien bij je gebruikersinstellingen bij opties.

Geen idee, maar ik vind het een subjectieve meting, waar ik me niet ongerust over maak omdat ik anders niet meer vrij kan reageren op een post.

Ik zou me er ook niet zo druk om maken, maar het is wel een manier om mensen waar iedereen zich aan ergert bewust te maken van de indruk die ze achterlaten. Van 1 of twee minpunten ga je niet direct in grijs en rood. Door gewoon actief te zijn en af en toe te posten krijg je ook automatisch pluspunten erbij.
 
Ga in leesmode

Zolang ik "on a distinguished road" ben, ben ik op de goede weg, ondanks het feit dat niet iedereen blij met dit bericht zal zijn.
Bij nader inzien lijkt mijn manier van reageren bij sommige mensen enige ergernis op te wekken. Ik heb dan ook besloten niet meer te reageren op berichten.
 
Zwak argument !
Juist, het wekt geen irritaties op, maar als er gevraagd wordt om te reageren, wordt dit geweigerd met eenzelfde zwak argument. Dat iemand niet verplicht is om te reageren, begrijpelijk, maar als men zelf een balletje over iets opgooid, mag er op gereageerd worden en mag men verwachten dat men ook mee blijft doen in die discussie zonder dat er een eenzijdig einde aan gemaakt wordt. Sommige reacties zullen misschien tegen een zeer been zijn, anderen niet, maar joh, men kan zich toch uitleven op de reputatiepunten... :D Jou mag ik niet, jij alleen maar negatief, ook al doe je een goede bijdrage. Net kleine kinderen :D

Ach ja, sommige dingen kunnen botsen, ik zit er niet zo mee. Heb het hart op mijn tong en ja, uit een mening hoeft niet te blijken wat je van iemand vindt. Een mening is toch objectief???

Daarom, die hele reputatierommel, net zo nutteloos als Kudo's op FTD. Je kan er geen bal mee... :wink:
 
Bij nader inzien lijkt mijn manier van reageren bij sommige mensen enige ergernis op te wekken. Ik heb dan ook besloten niet meer te reageren op berichten.
En dit terwijl jij nog in de groene zone zit, een topic van mij uit de zestig is in verkeerde aarde gevallen. Dit heeft me gelijk acht minpunten bezorgt en ik zit dus dik in het rood. Om nu voortaan zeer positief te posten om weer in het groen te komen is niet mijn stijl, een kritische boodschap moet ook kunnen lijkt me. Maar...spreken is zilver en zwijgen is goud. Dat laatste dus maar.
 
En dit terwijl jij nog in de groene zone zit, een topic van mij uit de zestig is in verkeerde aarde gevallen. Dit heeft me gelijk acht minpunten bezorgt en ik zit dus dik in het rood. Om nu voortaan zeer positief te posten om weer in het groen te komen is niet mijn stijl, een kritische boodschap moet ook kunnen lijkt me. Maar...spreken is zilver en zwijgen is goud. Dat laatste dus maar.
Kijk, zoals jij het nu bekijkt, zo zouden velen het nu gaan bekijken die negatief staan. Maar dan werkt zo'n discussieforum toch niet? Ik sta ook negatief, lekker belangrijk. Waar ik me wel aan stoor, is de manier waar op. Ik gaf ook een reactie, dat men wat geduld moet hebben. Tsja, gelijk negatief (zie handtekening!). Terwijl de reactie inhoudelijk niet verkeerd is, toch was die tegen een zeer been bij bepaalde mensen. Ja sorry hoor, maar dat vertelt mij, dat de functie niet goed gehanteerd wordt. Maar ja, als iedereen zo gaat denken, reageert er niemand meer en blijft het totaal niet meer in evenwicht.

Met TdeHond ook, waarschijnlijk een zeer capabel persoon, alleen deel ik op sommige vlakken, niet zijn mening. Dit moet toch geen probleem zijn? En ja, misschien moet ik de woorden beter kiezen, maar wees blij dat het wat ongenuanceerd kan hier in Nederland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan