• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV kijken via internet

  • Onderwerp starter Jelle JM
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
vind het terecht tot je een Ziggo internet verbinding moet hebben het is ook voor hun abbonees.
Waarom ?
Ik betaal toch ook voor Ziggo digitale en analoge tv ?
Waarom moet ik een heel pakket aan gaan schaffen voordat ik dat ook een keer mag terwijl ik een razendsnelle verbinding heb die Ziggo me niet kan leveren ?
Verstop die hele boel achter een "mijn Ziggo" inlog account en klaar.
Maar nee, als ik via de pc tv wil kijken moet ik per-se ook nog internet van ze af gaan nemen ?
Ze krijgen netjes iedere maand mijn analoge centjes terwijl ik niet meer analoog kijk,mijn pluspakket centjes,mijn Film1 centjes dus waarom zou ik dit niet mogen zien ?
(en dan doel ik dus op Ziggo's eigen webtv en niet op kanaal online)
 
Waarom ?
Ik betaal toch ook voor Ziggo digitale en analoge tv ?
Waarom moet ik een heel pakket aan gaan schaffen voordat ik dat ook een keer mag terwijl ik een razendsnelle verbinding heb die Ziggo me niet kan leveren ?
Verstop die hele boel achter een "mijn Ziggo" inlog account en klaar.
Maar nee, als ik via de pc tv wil kijken moet ik per-se ook nog internet van ze af gaan nemen ?
Ze krijgen netjes iedere maand mijn analoge centjes terwijl ik niet meer analoog kijk,mijn pluspakket centjes,mijn Film1 centjes dus waarom zou ik dit niet mogen zien ?
(en dan doel ik dus op Ziggo's eigen webtv en niet op kanaal online)

Ik ga er een klacht over indienen, en als suggestie dat ze het achter mijn ziggo zetten. Overigens moeten ze dan wel filteren op nederland, want het lijkt me logisch dat ze dat rechten technisch niet kunnen doen.
 
Is dat niet omdat RTL8 eerst talpa was die standaard gratis via internet was te ontvangen??

Zou kunnen, alleen RTL bedt zelf geen streams aan op internet. Dus dit is echt gemaakt door Casema?Ziggo zelf. Dus waarom de andere RTL zenders er niet bij???
 
Ik ga er een klacht over indienen, en als suggestie dat ze het achter mijn ziggo zetten. Overigens moeten ze dan wel filteren op nederland, want het lijkt me logisch dat ze dat rechten technisch niet kunnen doen.

Vroeger was het casema's tv portal en was het bereikbaar via een username en wachtwoord ( beiden casema ) en kon je het gewoon via elke pc bereiken.
Want wat als ik alles betaal,maar met het laptoppie mezelf dood zit te vervelen in de trein... dan heb ik echt geen Ziggo verbinding.
Jammer dat ze het aan een IP gekoppeld hebben.
 
Vroeger was het casema's tv portal en was het bereikbaar via een username en wachtwoord ( beiden casema ) en kon je het gewoon via elke pc bereiken.
Want wat als ik alles betaal,maar met het laptoppie mezelf dood zit te vervelen in de trein... dan heb ik echt geen Ziggo verbinding.
Jammer dat ze het aan een IP gekoppeld hebben.

Jammer G.bruiker, vroeger was idd deze portal te benaderen via 2 keer casema. Maar werkte alleen op een casema verbinding, want ik had telfort en mijn vader zit al jaren bij casema. En bij hem werkte het wel en bij mij niet. Dus niet juist.
 
site is inmiddels upgedate met een silverlight player en flink aantal meer zenders. :pompom:

 
Jammer G.bruiker, vroeger was idd deze portal te benaderen via 2 keer casema. Maar werkte alleen op een casema verbinding, want ik had telfort en mijn vader zit al jaren bij casema. En bij hem werkte het wel en bij mij niet. Dus niet juist.
We gaan wat off topic en het gaat een welles nietus discussie worden zo, maar ik had internetplusbellen van KPN en kon het prima bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan