• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziggo blijft oplichten en liegen!!

Inmiddels zijn we weer 1,5 maand verder er heb ik nog steeds geen compensatie van ZIGGO ontvangen ondanks natuurlijk weer allerlei toezeggingen. Op 6 januari 2009 een mail ontvangen met het verzoek daarop te reageren. Uiteraard weer een mailadres "noreply" dus valt er niet op te reageren. :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Ik ga nu de compensatie zelf regelen door de eerstvolgende nota niet te betalen.

ZIGGO = LIEGEN EN BEDRIEGEN


Vandaag, 10-01-2009 eindelijk een reactie van ZIGGO maar helaas nog steeds geen oplossing want er is helemaal niets verrekend. ZIGGO heeft gewoon het volledige bedrag afgeschreven. Wederom belazerd ZIGGO mij. Ze vinden het vervelend en beloven beterschap (JA, JA) :evil::evil::evil::evil:

Ik heb wederom een klacht over ZIGGO ingediend bij Tros Radar, Vara Kassa en Consuwijzer.

Hartelijk dank voor uw E-mail.

Volgens onze administratie is uw Credit ad €19.90 verrekend met de maand december 2008.

Uw restitutie verzoek is dus wederom bij de afdeling facturatie neergelegd.

Ziggo vindt het vervelend dat dit zo lang moet duren en beloofd beterschap.

Heeft nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Ziggo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gerrita, stuur mij a.j.b. je klantnummer / postcode en huisnummer met daarbij een beschrijving van wat en waarom er moet gebeuren. Dan zal ik het direct, waar nodig, voor je recht zetten.
 
Een privebericht verzonden

Unknown, ik heb je een privebericht toegezonden. Ik hoop dat ik zo langzamerhand eens af ben van het gezeik met ZIGGO. De onbetrouwbaarheid van de medewerkers van de klantenservice hangt mij de keel uit. Toezegging op toezegging maar niets nakomen.
 
Mijn ouders hebben nu nog steeds problemen. Laatst hebben ze weer gebeld, ticket aangemaakt (die was dus gesloten en gingen ze er dus vanuit dat de storing opgelost was?!?!?!?) en nu zou het probleem maarliefst binnen 3! dagen opgelost zijn. Het werkt nu nog niet.

Ik wordt echt schijtziek van de teringzooi bij Ziggo, wat een amateuristisch bedrijf. Ik snap niet dat mijn ouders daar nog blijven, bij mij draait het nu goed, maar als het bij zo was hadden ze hun hele alles in 1 pakket ergens mogen stoppen waar geen licht schijnt...:no:
 
Alles in 1

Hoi,

Half december hebben ons ziggo pakket omgezet naar alles in 1.
En sindsdien begon de ellende, we kunnen nog wel bellen, maar niet gebeld worden...Hij gaat dan 1x over en dan stopt die ermee. Flink waardeloos dus helemaal zo rond de feestdagen!

Verschillende keren met Ziggo gebeld, en enige wat je dan terugkrijgt per mail is de volgende reactie?
Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij onze Technische Dienst. Zij doen hun uiterste best om uw verbinding te herstellen.
Wij streven er naar de problemen binnen 3 werkdagen voor u op te lossen. Helaas is dit in een aantal gevallen niet te realiseren. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld. Wij gaan er van uit dat u weer snel naar tevredenheid gebruik kunt maken van uw abonnement van Ziggo.

Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en doet de telefoon het nog steeds niet. Ook gaan er kosten van mn vader zn mobiele telefoon af wanneer hij met de vaste lijn naar Ziggo belt en tevens gaan er kosten van de mobiele telefoon af, wanneer je probeert te checken of de telefoon het al weer doet. Kortom erg slecht!

Hopelijk brengt dit forum ons een stap verder in de oplossing!
 
Blijven klagen bij Tros Radar, Vara Kassa en Consuwijzer

Aan alle gedupeerde ZIGGO-gebruikers:

Blijf je klachten die je naar ZIGGO stuurt via het klachtenformulier ook toezenden aan Tros Radar ([email protected] ) en Vara Kassa ([email protected] ) en Consuwijzer. Hopenlijk verandert er ooit nog eens iets in positieve zin bij ZIGGO!!!
 
@Enschede1982: wij hebben precies hetzelfde standaard antwoord van ziggo. Onze KPN lijn is sinds vorige week maandag "dood", maar de ziggo lijn dus ook :( Jullie 3 weken doen het ergste vermoeden!

@Gerrit2a: ik heb je raad ter harte genomen en maar eens een klacht naar deze instanties gestuurd.
 
Hmm,

Ik ben recent overgestap van tv+internet naar het alles-in1-pluspakket. Dus nu ook telefonie.

ECHTER dit werkt niet...of slecht. Het lijkt wel of mn lijn een soort koorts heeft. Uitvoerige testen, diverse te;efoons hier, gebeld met diverse netwerken vast en mobiel;


-Soms kan ik gebeld worden en gaat de telefoon hier over.
-Soms gebeurt er niets als ik of iem and anders mn nummer belt
-Soms krijg je de "geen lijn toon"" of tuut tuut tuut tuut toon (snel)

-Zelf kan ik het ene moment wel bellen, maar telkens na ongeveer 2 tot 4 minuten dan geberut er iets met de verbinding; ik hoor niets meer, terwijl de andere kan van de lijn mij wel hoort.....
- Meestal kan ik vanaf de vaste telefoon niet bellen; geen toon of wel toon, maar dan gaat er verder niets gebeuren.

Ik ben aandachtig naarhet modem gaan kijken.
Deze werkt in de meeste gevallen wel goed; dus vast groen LED TEL1 lampje gewoon aan en bij een oproep in of uit knipperen van LED TEL1 lampje. Echter na een oproep of een gesprek (zoals genoemd al) dan valt het lampje ineens uit. Dus geen verbinding/lijn meer.

Wachen....na ongeveer 5 minuten is het lampje weer aan. Meestal heb ik dan direct weer een lijn, maar niet altijd.

Heel vaag allemaal.
Modem al gereset, uit contact etc etc etc
Ook al door HD op afstand opnieuw laten activeren;
Even lijkt het dan goed, maar gedonder gaat gewoon door; dus geen telefoon, want hier kun je niet op vertrouwen.
Verder signaal is gewoon goed en bekabeling ook.
TV en Internet werken daarnaast ook prima!

Iemand dit al meegemaakt?
Wat is er toen gedaan?
tips?

dank gr
 
Soap continues

Vandaag is dan de monteur geweest! :pompom:
In een busje van de BAM komt een meneer van de Ziggo de boel maken, tenminste dat was de bedoeling... (voel je 'm?)
Na het installeren van zijn 2e modem, want de eerste die hij aansloot bleek niet te werken, bleek de telefoon het nog niet te doen... Verdorie..
Even de buurt in om in de buurtkastjes te kijken... Alles bleek in orde.

Terug naar onze aansluiting en nieuwe modem. Één of ander doormeet apparaat erop aansluiten en nog steeds geen werkende telefoon.
De monteur belt naar Ziggo: (een speciaal monteurhelpdeskje :)) ook in de wacht gezet... Eindelijk worden we geholpen. Op afstand wordt er wat gerommeld met de modem: "Even wachten hoor, hij doet het zometeen..." Nee dus, werkt nog steeds niet...
Helpdesk en monteur trekken hun haren uit hun hoofd... "Weet je wat? We maken een TAAK aan!" Wij krijgen een servicenummer en de monteur en de Helpdesk kunnen na het aanmaken van een servicenummer dit probleem naast hun neerleggen. Binnen een paar dagen moet deze taak zijn afgewerkt en anders moeten we nog maar eens bellen (Haha, hoe ironisch...)

:cry:
Is er iemand op dit forum die onze telefoonlijn wél kan maken?
Alles heeft altijd gewerkt, tot de 15e, toen hield alleen de telefoonlijn het voor gezien....
 
Vandaag is dan de monteur geweest! :pompom:
In een busje van de BAM komt een meneer van de Ziggo de boel maken, tenminste dat was de bedoeling... (voel je 'm?)
Na het installeren van zijn 2e modem, want de eerste die hij aansloot bleek niet te werken, bleek de telefoon het nog niet te doen... Verdorie..
Even de buurt in om in de buurtkastjes te kijken... Alles bleek in orde.

Terug naar onze aansluiting en nieuwe modem. Één of ander doormeet apparaat erop aansluiten en nog steeds geen werkende telefoon.
De monteur belt naar Ziggo: (een speciaal monteurhelpdeskje :)) ook in de wacht gezet... Eindelijk worden we geholpen. Op afstand wordt er wat gerommeld met de modem: "Even wachten hoor, hij doet het zometeen..." Nee dus, werkt nog steeds niet...
Helpdesk en monteur trekken hun haren uit hun hoofd... "Weet je wat? We maken een TAAK aan!" Wij krijgen een servicenummer en de monteur en de Helpdesk kunnen na het aanmaken van een servicenummer dit probleem naast hun neerleggen. Binnen een paar dagen moet deze taak zijn afgewerkt en anders moeten we nog maar eens bellen (Haha, hoe ironisch...)

:cry:
Is er iemand op dit forum die onze telefoonlijn wél kan maken?
Alles heeft altijd gewerkt, tot de 15e, toen hield alleen de telefoonlijn het voor gezien....

dit was te voorzien. Dit moet in de systemen opgelost wordt niet lokaal.
Ik zal navraag doen, waarom hier een monteur voor gestuurd is, sinds je vorige week het formulier hebt ingevuld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan