• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke wandcontactdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bertil

Hallo,
vandaag heb ik een installatiepakket ontvangen met een Cisco HD ontvanger.
Nu staat er in de handleiding dat ik mijn WCD met 2 aansluitingen moet vervangen door de een-gats doos uit het pakket.
Nu heb ik 2 hoofdaansluitdozen en geen een-gats doos.

Nu is mijn vraag moet ik mijn oude WCD vervangen?
En zo ja, kan dat met zo'n hoofdaansluitdoos of moet ik een een-gats doos aanschaffen?
 
Nu heb ik 2 hoofdaansluitdozen en geen een-gats doos.

Hoe bedoel je dit? Komen er bij jou 2 groene kabels binnen met op ieder een AOP (abonnee overname punt)? Of bedoel je een WCD met 2-gats aansluiting, bv R-TV?
 
Sorry, in de woonkamer zit een 2 gats doos.

In de meterkast komt 1 kabel binnen welke ik met een hoofdaansluitdoos aansluit.
Maar kan ik die andere dan in de woonkamer gebruiken als WCD?
 
Oke, duidelijk.
De 1 gats aansluitdoos plaats je in de meterkast, en je vervangt dus je 2 gats doos die er nu zit. Althans, ik ga er even vanuit dat daar jouw AOP zit. Dus de groene kabel van Ziggo die in jouw woning binnen komt. Als het goed is zit in jouw pakket ook een Tratec versterker. Die plaats je in de meterkast en vanuit deze versterker ga je naar de woonkamer. In je meterkast kun je dan het modem van Ziggo plaatsen (als je internet van Ziggo hebt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan