• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sinds gebruik Humax iHDR5050-C kan ik niet meer analoog tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hmaes

Goedemiddag,
Ik ben sinds kort in het bezit van de humax 5050c. Voorheen had ik de samsung H360RS, maar nu heb ik een probleem wat ik voorheen niet had. Ik kan niet meer analoog tv kijken, de dvdrecorder pioneer545-H die ik er nog tussen heb zitten en meestal als dvdspeler gebruik wordt werkt alleen als de humax ingeschakelt is. De pioneerrecorder werkt elke dag de guide+ bij maar als ik de guide+ wil gebruiken dan blijkt de guide+ leeg te zijn. De humax en de dvdrecorder zijn beide op een denon receiver (AVR-2309) aangesloten op de hdmi ingang 1 en 2 (dvd en hdp) genaamd, en via de hdmi out ingang met de tv (Hitachi 42PD 6600) die maar een hdmi ingang heeft verbonden. Is dit probleem op een of andere manier op te lossen? Bijvoorbaat dank.
 
volgens mij heeft dat te maken met welke standby mode is gekozen voor de humax. In de eco standby mode komt er inderdaad geen analoog signaal meer naar de andere apparaten en in de normale standby mode wel (dit is bij mij het geval, heb er voor de rest geen andere apparaten tussen zitten)
 
Bedankt voor je reactie fredgroes, Maar helaas is dat niet de oplossing.
 
Een splitter gebruiken en de Humax en de Pioneer ieder direct op het AOP aansluiten.
Dus niet doorlussen via de Humax.
 
Bedankt voor je reactie fredgroes, Maar helaas is dat niet de oplossing.

Welke standby gebruik je dan? De diepe zonder klokje of de "normale" met klokje? Wil je de loop van de Humax 5050 gebruiken moet je de "normale" standby kiezen waarbij het klokje dus zichtbaar blijft.

Een andere oplossing is inderdaad door een splitter of multitap te gebruiken.
 
humax 5050

Sorry voor het onbegrip, maar wat betekend AOP
 
Klopt inderdaad, in de diepe standby stand met rode lampje geeft hij niet of nauwlijks analoog signaal door.

Toch wel een beetje vreemd vind ik :?

Maar goed, analoog kijken doe ik nauwelijks meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan