• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer Nieuwe Snelheden en waarneer de nieuwe modem?

  • Onderwerp starter maxbroere
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik dan weer 'bang' van wordt is het werken van de routers

niet alle 'consumenten'routers hebben een goede doorvoer boven de 15 / 20 Mbit, dit krijgt dan weer framedrops, en een instabiele verbinding dientegevolge

er komen nu 'heel veel' standaard gebruikers van een 10Mbit verbinding die 20Mbit gaan verstoken.
de sweex / conceptronics/ en andere hakkitakkimerken van 15 euro draadloos zullen wel gaan hikken

< ik heb net een nieuwe Sitecom router, fingers crossed over mijn upgrade >
edit : ziet er uit dat ik de komende jaren nog mee kan doen inhet spel om de snelheid :P
tot nog toe is hij stabieler dan de Belkin Vision N ( met cool display wat je totaal niet gebruikt :| )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar ik dan weer 'bang' van wordt is het werken van de routers

niet alle 'consumenten'routers hebben een goede doorvoer boven de 15 / 20 Mbit, dit krijgt dan weer framedrops, en een instabiele verbinding dientegevolge

er komen nu 'heel veel' standaard gebruikers van een 10Mbit verbinding die 20Mbit gaan verstoken.
de sweex / conceptronics/ en andere hakkitakkimerken van 15 euro draadloos zullen wel gaan hikken

< ik heb net een nieuwe Sitecom router, fingers crossed over mijn upgrade >
edit : ziet er uit dat ik de komende jaren nog mee kan doen inhet spel om de snelheid :P
tot nog toe is hij stabieler dan de Belkin Vision N ( met cool display wat je totaal niet gebruikt :| )
Je gaat offtopic ;)

In het router gedeelte is er al een topic over... staat al veel in.

Nananananana...
 
Ik zag het ( te laat ) maargoed

is nog vroeg - net wakker :|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan