• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Release notes SmartGuide 1.12.1.253

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de laatste firmware update is het bij mij echt drama. Regelmatig heb ik nu een hangend beeld. Ook dan een opname afspelen gaat niet. Je kunt dan wel via het menu een opname selecteren, maar afspelen gaat niet. Als je de cisco doos uit zet en weer aan blijf je dat stilstaande beeld zien. Het enige wat telt is de stekker eruit trekken. En weg is de opnamen van GTST, die mijn vrouw wil kijken. Mijn vrouw vraagt me nu al of ik nog een ander apparaat in de pijplijn heb zitten, en dat ze daar het budget wel een paar nieuw nog aan te schaffen schoenen voor wil gebruiken. Je snap het, dan is het echt erg.

Het ss echt een drama en als ik de firmware software engineer spreek, die deze releases maakt dan trek ik hem toch op z'n minst aan zijn oren.

Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt.
 
Er is geen originele fabrieksoftware. Cisco levert alleen de drivers, OpenTV maakt een speciale versie voor Ziggo, Irdeto maakt een speciale glue laag en een Nederlandse leverancier van OpenTV applicaties levert de Iguide. De gehele Iguide is gebouwd op basis van Ziggo specificaties en dat geldt ook voor het operator specifieke deel van OpenTV. Kortom er bestaat geen originele fabriekssoftware.

Wat ik nou niet begrijp als de nood zo hoog is bij de eindgebruikers is dat de afdeling V.O.D. niet om de tafel gaat zitten om zo snel als mogelijk deze problemen op te lossen en dat het tot eind oktober moet duren voordat de eerstvolgende update uitkomt. Volgens mij kun je je klanten niet zo lang laten dobberen in de problemen die 'slechte firmware' heet. Al met al hebben wij deze firmware niet gemaakt maar de afdeling die daar verantwoordelijk voor is. En er wordt nog steeds niet gecommuniceerd. Doordat er medewerkers op het forum meelezen, wordt er best wel aan ''tevredenheid'' gedaan maar de afdeling waar het om gaat...waar zijn die, wat doen ze, waarom communiceren ze niet?
 
Ik heb ook veel problemen met de laatste smartguide update.

De cisco deed het redelijk totdat deze werk geupdate
Wat een drama zeg..
Continue vastlopers (minimaal 1 keer per dag)
Het ding al meerdere malen teruggezet naar fabrieksintellingen, Itv opnieuw geactiveerd, maar blijf de vastlopers houden......

En dit komt echt door de laatste update.
Misschien een idee voor Ziggo om deze laatste update niet meer beschikbaar te stellen en de versie ervoor weer terug te plaatsen. Want op deze manier wordt de (relatief) "slechte" naam van de Cisco in rap tempo nog slechter!
 
Na de laatste firmware update is het bij mij echt drama. Regelmatig heb ik nu een hangend beeld. Ook dan een opname afspelen gaat niet. Je kunt dan wel via het menu een opname selecteren, maar afspelen gaat niet. Als je de cisco doos uit zet en weer aan blijf je dat stilstaande beeld zien. Het enige wat telt is de stekker eruit trekken. En weg is de opnamen van GTST, die mijn vrouw wil kijken. Mijn vrouw vraagt me nu al of ik nog een ander apparaat in de pijplijn heb zitten, en dat ze daar het budget wel een paar nieuw nog aan te schaffen schoenen voor wil gebruiken. Je snap het, dan is het echt erg.

Het ss echt een drama en als ik de firmware software engineer spreek, die deze releases maakt dan trek ik hem toch op z'n minst aan zijn oren.

Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt.

Iinderdaad, na het terugzetten van de fabrieksinstellingen (i.c.m. die laatste smartguideupdate) doet die van mijn dat ook. De opnamens kan je wel starten om te kijken, maar je krijg vervolgens een zwart beeld... En hop, weer de stekker eruit....[hele diepe zucht]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan