• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bevestiging alles-in-1 pakket

  • Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinnie-terranova

Ik heb vorige week al mijn losse @home diensten (telefonisch door de klantenservice) om laten zetten naar een alles-in-1 pakket plus. Na een aantal dagen viel de enveloppe in de bus met de bevestiging van mijn wijziging erin (4 pagina's)

Nu staat er in de begeleidingsbrief:

LETOP! Deze brief bevat uw activatiecode en wachtwoord welke nodig zijn voor het (her)activeren van uw modem. bewaar deze dus goed.


Moet je met deze code ook iets(buiten goed bewaren natuurlijk)als je alle diensten al hebt? Heractiveren is dan niet nodig toch?


Verder meld de brief welke diensten ik afneem etc. Volgens Ziggo heeft mijn bestelling nu status 4 van 6 en kan ik mijn bijbestelde HD ontvanger binnen een week verwachten. Alle gegevens in de brief kloppen en mijn wijziging lijkt dus zonder problemen te verlopen!!! (zoals mijn ervaring en verwachting van @home/Ziggo)

Als dit inderdaad het geval is, is mijn order/wijziging binnen 14 dagen met succes afgerond! Naar mijn mening erg netjes!
ZIGGO ----> Telefonie, Internet & TV, zoals het hoort (onee, dat was de @home slogan):frons:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes, en ik zit ondertussen al 1,5 maand te wachten op de omzetting. Het kan dus wel. Nogmaals gefeliciteerd met je omzetting, maar ik verwacht dat ze om de omzetting definitief te maken toch nog van jou verwachten dat je de activatiecode invult. Zo kunnen ze je account in het systeem vermoedelijk op actief zetten. (Denk dat je in hun administratie een nieuwe account hebt gekregen)
 
Netjes, en ik zit ondertussen al 1,5 maand te wachten op de omzetting. Het kan dus wel. Nogmaals gefeliciteerd met je omzetting, maar ik verwacht dat ze om de omzetting definitief te maken toch nog van jou verwachten dat je de activatiecode invult. Zo kunnen ze je account in het systeem vermoedelijk op actief zetten. (Denk dat je in hun administratie een nieuwe account hebt gekregen)

Tja.... zou kunnen met die code, maar weet jij waar? ik niet!
 
Geen idee, hier zou eigenlijk het Webcare-team op in moeten springen. Die zullen het fijne er wel van weten.
 
Die activatie-code is iets wat gewoon geldig blijft. Als je een nieuw modem krijgt heb je die nodig. Krijg je geen nieuw modem dan dus ook niet.
Mocht je in de toekomst een ander modem krijgen moet dat ook weer geactiveerd worden en heb je hem wel weer nodig.

Dit zijn gewoon standaard gegevens die in de meeste communicatie staat denk ik. Ik heb een paar maanden geleden mijn digitale TV pakket aangepast en kreeg toen na een paar dagen hiervan schriftelijk een bevestiging. Daarbij stonden ook al mijn gegevens en abonnementen, en ook de activeringscode.
 
Die activatie-code is iets wat gewoon geldig blijft. Als je een nieuw modem krijgt heb je die nodig. Krijg je geen nieuw modem dan dus ook niet.
Mocht je in de toekomst een ander modem krijgen moet dat ook weer geactiveerd worden en heb je hem wel weer nodig.

Dit zijn gewoon standaard gegevens die in de meeste communicatie staat denk ik. Ik heb een paar maanden geleden mijn digitale TV pakket aangepast en kreeg toen na een paar dagen hiervan schriftelijk een bevestiging. Daarbij stonden ook al mijn gegevens en abonnementen, en ook de activeringscode.

duidelijk cees, ik krijg als het goed is geen nieuw modem, want ik heb al een SA webstar staan, heb alleen mijn losse pakketen over laten sluiten naar alles-in-1 plus, en heb HD tv er nu extra bijgenomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan