• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VolopBellen Altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Orca45

Kan iemand mij helpen.
Nu met de nieuwe tariefswijziging zit ik te denken om VolopBellen Altijd (€ 9,95) te kiezen.

Houdt dit in dat ik dan altijd (dag en nacht) gratis bel naar zowel Vast als naar Mobiel ? zonder starttarief en zonder per minuut te betalen.

Of zit VolopBellen Altijd standaard in het Alles - in 1 Extra pakket ?
 
Kan iemand mij helpen.
Nu met de nieuwe tariefswijziging zit ik te denken om VolopBellen Altijd (€ 9,95) te kiezen.

Houdt dit in dat ik dan altijd (dag en nacht) gratis bel naar zowel Vast als naar Mobiel ? zonder starttarief en zonder per minuut te betalen.

Of zit VolopBellen Altijd standaard in het Alles - in 1 Extra pakket ?

Ja je kosten zijn 9'95 voor zowel vast bellen en mobiel.
 
Maar naar buitenland weet ik niet of dat geldt. De start- en gesprekstarieven staan aldaar in het zelfde grijze vlak, dus kijk hier even mee uit.
 
Kan iemand mij helpen.
Nu met de nieuwe tariefswijziging zit ik te denken om VolopBellen Altijd (€ 9,95) te kiezen.

Houdt dit in dat ik dan altijd (dag en nacht) gratis bel naar zowel Vast als naar Mobiel ? zonder starttarief en zonder per minuut te betalen.

Of zit VolopBellen Altijd standaard in het Alles - in 1 Extra pakket ?
Voor zover als ik het lees is het antwoord op je eerste vraag ja (gratis naar alle vaste gewone nummers en alle mobiele nummers in Nederland), maar wel vanaf 1 april (tot die tijd zit mobiel bellen er nog niet in).
Het antwoord op je tweede vraag is nee. Het is een extra pakket boven je Alle-In-1 pakket.
 
Maar naar buitenland weet ik niet of dat geldt. De start- en gesprekstarieven staan aldaar in het zelfde grijze vlak, dus kijk hier even mee uit.

Gratis Buitenland bellen wordt juist per 1 april UIT de bundel gehaald. Je kunt nu nog gratis naar 15 landen bellen, straks niet meer, dan worden die landen 9 cent per minuut met 9 cent starttarief.
 
Gratis Buitenland bellen wordt juist per 1 april UIT de bundel gehaald. Je kunt nu nog gratis naar 15 landen bellen, straks niet meer, dan worden die landen 9 cent per minuut met 9 cent starttarief.
Nogmaals de tarieven bekeken en ja je heb gelijk. Dat gaat hard aantikken als je regelmatig naar het buitenland belt.
 
Ik zie net dat er nieuwe tarieven zijn per 1-4-2014 en ik vind e.e.a. nogal onduidelijk.
De Alles-in-1 pakketten worden 1 euro duurder, dat zie ik. Maar verandert er nu iets met het gratis onderling bellen?

Ik zie bijv als je VolopBellen Avond/weekend er bij hebt, staan:

Bellen naar andere Ziggo Telefonie abonnees op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur
Starttarief van € 0,00 naar € 0,09
Gesprekstarief per minuut van € 0,00 naar € 0,09

Edit: Ja dus, geen onderling gratis bellen meer. We overwegen Ziggo te verlaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie net dat er nieuwe tarieven zijn per 1-4-2014 en ik vind e.e.a. nogal onduidelijk.
De Alles-in-1 pakketten worden 1 euro duurder, dat zie ik. Maar verandert er nu iets met het gratis onderling bellen?

Ik zie bijv als je VolopBellen Avond/weekend er bij hebt, staan:

Bellen naar andere Ziggo Telefonie abonnees op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur
Starttarief van € 0,00 naar € 0,09
Gesprekstarief per minuut van € 0,00 naar € 0,09

Edit: Ja dus, geen onderling gratis bellen meer. We overwegen Ziggo te verlaten.


Inderdaad het gratis onderling bellen is per 1 april over.
De zoveelste poging om klanten (vaste) weg te jagen
 
Inderdaad het gratis onderling bellen is per 1 april over.
De zoveelste poging om klanten (vaste) weg te jagen

Doe niet zo gek, ze doen gewoon wat iedereen graag wil!
Een paar jaar geleden kostte bellen naar vaste lijn 2 cent en naar mobiel 16. Starttik was 3 cent ofzo.
Dat wouden mensen toch niet, mensen wouden dat alles gelijk was. Dus werd al het bellen en de starttik 9 cent...
VolopBellen, daar kwam toen ook het buitenland bij-in. Dat wilden de mensen nu eenmaal graag! Maar nu niet meer hoor, nu wil niemand meer naar het buitenland bellen, dus vragen we daar nu 9 cent voor voortaan voor mensen met die bundel.
Maar dan doen we wel het mobiel bellen erbij, want dat willen mensen wel. En gratis onderling bellen voor mensen zonder bundel schaffen we ook af want we merken dat mensen toch heus ook wel andere nummers bellen.
Dus wat mensen niet doen (buitenland bellen, onderling bellen) dat maken we duurder en wat mensen graag doen stoppen we in een bundel. Ofzo. Totdat iedereen de bundel heeft, dan doen we per 1-10 de prijs weer omhoog omdat iedereen zoveel belt.

Dat dingen veranderen prima, maar die rare uitleg die de marketingafdeling er altijd bij verzint....
 
Onderling Ziggo bellen

IK lees: Bellen naar andere Ziggo Telefonie abonnees op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur Starttarief van € 0,00 naar € 0,09 en het Gesprekstarief per minuut van € 0,00 naar € 0,09

En hieruit zou ik kunnen opmaken: Dat de zaterdag, de zondag en op werkdagen van 's-avonds 20:00 t/m 's-morgens 8:00 wel gratis bellen blijft. Misschien dat Ziggo hier nog iets duidelijker op terug kan komen.

Zoals: Ziggo telefonie abonnees kunnen gratis onderling blijven bellen gedurende het hele weekend en de feestdagen. Bovendien kunnen zij dat ook op werkdagen blijven doen van 's-avonds acht t/m 's-morgens acht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan