Bewerken van berichten gaat soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het zijn dat je dan twee keer achter elkaar iets probeert te uploaden?
Er zit een flood-protectie op die is ingesteld op 30 seconden. Je kunt dus elke 30 seconden een bericht wijzigen/uploaden. (spam-beveiliging)
Nee, lijkt me van niet aangezien ik het bericht dat ik wil wijzigen al gisteravond heb geplaatst.
 
Net nog even geprobeerd om het bericht aan te passen wat wederom niet lukte na het drukken op de <opslaan> knop. Vervolgens even de workaround van Twigger geprobeerd door op de <meer opties> knop te drukken en daarna op de <wijzigingen opslaan> knop te drukken. Dan wordt het bericht wel zonder problemen opgeslagen.

Zo langzamerhand heb ik de indruk dat er dus iets niet lekker zit in de forum software waardoor er op willekeurige momenten dingen gewoon niet willen werken of niet lekker werken.
 
Kan het zijn dat je dan twee keer achter elkaar iets probeert te uploaden?
Er zit een flood-protectie op die is ingesteld op 30 seconden. Je kunt dus elke 30 seconden een bericht wijzigen/uploaden. (spam-beveiliging)
blijkbaar ligt het niet daaraan want ik heb nu even getsest door bericht te wijzigen binnen 5 seconde en lukt wel.

overigens kreeg ik 2 bevestigings mails van dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel grappig, doen jullie dit via thuis of via een proxy of wat dan ook. Want ik heb nu toch al met verschillende machienes in verschillende netwerken toch zeker 50 keer een bericht bewerkt.

Misschien zoek ik verkeerd..

Nog maar een test..
Nog maar een test2..
Nog maar een test3..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel grappig, doen jullie dit via thuis of via een proxy of wat dan ook. Want ik heb nu toch al met verschillende machienes in verschillende netwerken toch zeker 50 keer een bericht bewerkt.
Zowel via thuis als via het werk. Hoe het netwerk op mijn werk eruit ziet weet jij waarschijnlijk beter dan ik ;)
 
Hmm, raar.

Ik heb een vermoeden dat het iets van doen heeft met de ajax fucties die gebruikt worden..

Geef eens de exacte versies van ie + de java versie die gebruikt worden om te testen..

Misschien dat daar wat naarvoren komt.. Zijn er eventueel nog toolbars en of andere plugins aanwezig?
 
Ik heb net weer 's getest door mijn bericht snel achter elkaar te wijzigen en lukte elke keer, maar als ik een ander bericht (met afbeeldingen) wil wijzigen lukt het niet.

Het probleem doet zich in Firerfox en IE voor en ik gebruik
Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5
 
Ik zat ook met allerlei vage probleempjes met dit forum. Ben eens gaan verder browsen op andere sites en verdraaid ook daar zie ik "rare" verschijnselen. Plaatjes die niet helemaal op zijn plaats staan, kolommen die niet helemaal goed staan; weigerende knoppen, copy tekst die niet meer wilde, enz. Heb daarom mijn IE maar eens herstelt via extra/internet opties/geavanceerd en waarachtig het lijkt te hebben geholpen. Keep my fingers crossed.
 
Ik gebruik IE alleen als het niet anders kan, zoals windows updates e.d. trouwens het probleem doet zich ook in IE6 voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan