• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandbediening STB ontvanger werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

deruiterp

Sinds de overgang van UPC/Ziggo kan ik met mijn Samsung afstandsbediening voor de ontvanger de TV niet meer uit of aan schakelen. Heeft iemand een suggestie voor een oplossing of de oorzaak van dit probleem?
 
Afstandbediening:

deruiterp:

Probeer eens de batterijen er uit te halen (soort reset van de AB.) en opnieuw te plaatsen.
Anders de Tv terug zetten naar de fabrieksinstellingen?
 
Zowel de batterijen uit/inzetten werkt niet als ook de TV naar de fabrieksinstellingen terugzetten heeft niet het gewenste resultaat. Sterker nog, nu moet ik de hele procedure herhalen van de oorspronkelijke instelling van de digitale ontvanger. Maar misschien dat dat succes heeft.
 
Afstandbediening:

deruiterp:

Neem eventueel contact op met Ziggo over dit Samsung probleem,volgens mij hebben meerdere mensen last met Samsung apparatuur na de samenvoeging
Ziggo / Upc, misschien kunnen zij wat betekenen voor je.
 
Opgelost! Het was het probleem om de TV kenbaar te maken aan de Samsung afstandsbediening, zodat deze laatste de bediening van de TV kan overnemen. Een driecijfer code, uitvoerig toegelicht in de Samsung handleiding, was voldoende. Dank allen voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan