• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Supertip vandaag (151109) gratis Aimersoft HD Video Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gimzo

Ik heb het pakket nog niet geïnstalleerd, maar wel alvast gedownload. Volgens de specificaties kan de software ook TS bestanden converteren.
Je moet er vandaag gelijk bij zijn: zondag 15 november 2009. Anders is het niet meer gratis.
De link naar de software vind je hier: https://nl.giveawayoftheday.com/

Mensen, dit is allemaal volstrekt legaal. Dagelijks verschijnen hier gratis softwareaanbiedingen en deze leek me voor jullie interessant.

Laat vooral weten wat je bevindingen zijn.

Groeten,
Jan
 
Inderdaad, kan ook .ts bestanden van de Humax converteren ! :)

Let wel op dat je de software gedurende de actie-periode ook activeert !
 
installatie

Ik heb eerst de setup gedraaid. Programma afgesloten. Daarna de activate gedraaid (en op nee geklikt om hinderlijke popups te voorkomen). Het programma werkt daarna gewoon en is geactiveerd.
 
Crap, ook te laat.
Misschien wil de TS het bestandje naar ons sturen per mail? :giveup:

Greetz
 
Crap, ook te laat.
Misschien wil de TS het bestandje naar ons sturen per mail? :giveup:

Greetz
Denk dat dat feest niet opgaat. Waarschijnlijk had je het programma ook gisteren moeten activeren en registreren.
 
Te laat is te laat

Mensen,

Ik denk inderdaad dat er gisteren ook gelijk geactiveerd had moeten worden. Daarnaast beschik ik natuurlijk nog wel over de bestanden, maar mag ik de software niet verspreiden. :no:

Ik zal evenwel de betreffende site in de gaten houden en jullie waarschuwen wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden (soms gaat er wel eens iets op herhaling).
Daarnaast is de site voor iedereen een aanrader; af en toe wordt er best leuke software gratis aangeboden (en waar je anders voor moet betalen).

Groeten,
Jan
 
Mensen,

Ik denk inderdaad dat er gisteren ook gelijk geactiveerd had moeten worden. Daarnaast beschik ik natuurlijk nog wel over de bestanden, maar mag ik de software niet verspreiden. :no:

Ik zal evenwel de betreffende site in de gaten houden en jullie waarschuwen wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden (soms gaat er wel eens iets op herhaling).
Daarnaast is de site voor iedereen een aanrader; af en toe wordt er best leuke software gratis aangeboden (en waar je anders voor moet betalen).

Groeten,
Jan

Hij staat bij de favorieten!!!!:frons:
 
Nu gratis Wondershare Video to DVD Converter

Beste mensen,

Vandaag kunnen jullie gratis downloaden: Wondershare Video to DVD Converter.
Te vinden op wederom: https://nl.giveawayoftheday.com/

Alleen vandaag dus en ja, de software ondersteunt ook TS bestanden.

Vriendelijke groet,
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan