• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan hebben we in elk geval de tijd om even de eerste reviews af te wachten. :roll:
 
Als ik zo die handleiding van dit apparaat door zit te lezen valt mij aan sommige scherm afbeeldingen van de menu instellingen op dat dit apparaat al bijna 2 jaar oud is. :shock:
Ik zie op diverse afbeeldingen de datum 26-04-2007 en 28-04-2007 staan.
Dat mogen ze mij toch wel even uitleggen. :?:
 
volgens de importeur worden deze week slechts een paar exemplaren uitgeleverd. Het gros komt midden maart
 
Als ik zo die handleiding van dit apparaat door zit te lezen valt mij aan sommige scherm afbeeldingen van de menu instellingen op dat dit apparaat al bijna 2 jaar oud is. :shock:
Ik zie op diverse afbeeldingen de datum 26-04-2007 en 28-04-2007 staan.
Dat mogen ze mij toch wel even uitleggen. :?:
Legio mogelijkheden...
Van een niet gesynchroniseerde klok die nog op de begintijd staat (net als die van je computer waar het batterijtje van leeg is) tot aan een screendump die niet van een 'echte' machine is, maar van een software-demo op een PC. Wie zal het zeggen... Ik zou me daar niet zo druk om maken :wink:
 
Als ik zo die handleiding van dit apparaat door zit te lezen valt mij aan sommige scherm afbeeldingen van de menu instellingen op dat dit apparaat al bijna 2 jaar oud is. :shock:
Ik zie op diverse afbeeldingen de datum 26-04-2007 en 28-04-2007 staan.
Dat mogen ze mij toch wel even uitleggen. :?:

Wees blij eigenlijk. Deze box is een omgebouwde sat-ontvanger. Je rukt de 2 dvb-s tuners eruit en duwt er 2 dvb-c tuners in (geen rocket-science). Als deze box inderdaad 2 jaar oud is dan zijn in ieder geval de kinderziektes eruit, Humax kennende. Het enige wat instabiliteit/ellende kan veroorzaken is de irdeto/kabelboer firmware die je als extraatje erbij krijgt bij dit apparaat.

Gert.
 
Legio mogelijkheden...
Van een niet gesynchroniseerde klok die nog op de begintijd staat (net als die van je computer waar het batterijtje van leeg is) tot aan een screendump die niet van een 'echte' machine is, maar van een software-demo op een PC. Wie zal het zeggen... Ik zou me daar niet zo druk om maken :wink:

Je ziet anders wel de regionale zenders in oude zenderindeling van 2 jaar geleden (30 t/m 4x) en je ziet ook TV10 staan en die is wel bijna 2 jaar geleden uit de lucht gegaan oftewel van naam veranderd.
en dat brengt je wel aan het twijfelen.
 
Je ziet anders wel de regionale zenders in oude zenderindeling van 2 jaar geleden (30 t/m 4x) en je ziet ook TV10 staan en die is wel bijna 2 jaar geleden uit de lucht gegaan oftewel van naam veranderd.
en dat brengt je wel aan het twijfelen.

Daarom zal het wel van een computer-demo komen waar ze de menu's op maken verwacht ik. Er zijn wel meer handleidingen van Humax die oude nederlandse kanalen lieten zien. Dacht bij de IR-Fox ook.
De chipset uit deze ontvanger werd in 2007 nog niet gebruikt voor zover ik weet. En zeker niet in combinatie met een SD kabelontvanger.
 
Hm... wel weer jammer dat de grote levering halverwege maart wordt verwacht..... wordt ons geduld nóg langer op de proef gesteld :wink:

Is er eigenlijk al iemand die deze getest heeft, en heeft gekeken of de 5050 'standaard' (zover je ze standaard kan noemen) .ts bestanden leest of dat ie alleen humax 'eigen' .ts bestanden kan lezen? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.
 
Hm... wel weer jammer dat de grote levering halverwege maart wordt verwacht..... wordt ons geduld nóg langer op de proef gesteld :wink:

Is er eigenlijk al iemand die deze getest heeft, en heeft gekeken of de 5050 'standaard' (zover je ze standaard kan noemen) .ts bestanden leest of dat ie alleen humax 'eigen' .ts bestanden kan lezen? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.

Ik hoop ook op een snelle test..... War is Eric gebleven!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan