• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wordt faxen inmiddels ondersteund na het "overgaan" in Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esy ®

Forum Gebruiker
Berichten
885
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Daar ik nog steeds afhankelijk ben van mijn fax ben ik benieuwd of faxen nu officieel wordt ondersteund door Ziggo.

De website van MK spreekt nog steeds over "* Telefoontoestellen van het merk Startel, ISDN-, fax- en PIN-apparatuur, Carrier Preselect-toestellen, huis(alarm)installaties en persoonsalarmering kunt u nog niet gebruiken".
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php

Mvg. Eric
 
Het laatste wat ik gehoord heb was:

Het zou moeten werken, maar we helpen niet als het niet werkt.
 
Ik heb al vanaf het begin een fax apparaat op de lijn en dat werkt prima. Zelfs inbellen met een modem naar girotel online gaat gewoon goed.
 
Ik heb al vanaf het begin een fax apparaat op de lijn en dat werkt prima. Zelfs inbellen met een modem naar girotel online gaat gewoon goed.

Tja, maar ik moet denken aan iets met "beer en huid". :-D
Om nu KPN op te zeggen en er vervolgens later achter te komen dat mijn Canon MP780 het niet blijkt te doen via de kabel......

Maar ze hebben het expliciet over "kunt u nog niet gebruiken". Dat belooft toch iets voor de toekomst? Maar het zal niet de eerst fout op de MK site zijn mbt informatie over een product.

Mvg. Eric
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook wel benieuwd.... Maar het zou nu al moeten werken maar wordt nog niet officieel ge-support?
 
Daar ik nog steeds afhankelijk ben van mijn fax ben ik benieuwd of faxen nu officieel wordt ondersteund door Ziggo.

De website van MK spreekt nog steeds over "* Telefoontoestellen van het merk Startel, ISDN-, fax- en PIN-apparatuur, Carrier Preselect-toestellen, huis(alarm)installaties en persoonsalarmering kunt u nog niet gebruiken".
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php

Mvg. Eric
Volgens mijn gegevens zou het moeten werken - nadat je migreert bent -
m.a.w. ben je over op het Casema netwerk zou het moeten werken. Over ondersteuning wordt nog nagedacht, volgens de helpdesk..
Dus, uitproberen.

Met groet,
Tom
 
Volgens mijn gegevens zou het moeten werken - nadat je migreert bent -
m.a.w. ben je over op het Casema netwerk zou het moeten werken. Over ondersteuning wordt nog nagedacht, volgens de helpdesk..
Dus, uitproberen.

Met groet,
Tom

Dat dacht ik maar niet. Eerst maar eens een officieel statement van Ziggo.
Ik ga mezelf niet voor de wolven gooien. Ik heb de telefoon en fax nodig voor mijn bedrijf en neem niet het risico dat ik zomaar een maand zonder zit met alle frustratie daar bovenop. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan